حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسئولان از راه شهدا  منحرف نشوند
    ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۲۵
    شناسه : 12307
    بازدید 192
    4
    دریا نیوز//شهدای گمنام هراز گاهی رخ می نمایانند تا به ما یادآوری کنند که شهدا جان شان را فدا کردند تا امنیت در کشور حاکم شود و راه و آرمان های شهدا نباید فراموش شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز//شهدای گمنام هراز گاهی رخ می نمایانند تا به ما یادآوری کنند که شهدا جان شان را فدا کردند تا امنیت در کشور حاکم شود و راه و آرمان های شهدا نباید فراموش شود. مسئولان کشور در رده ها و ادوار مختلف گاهی از مسیر شهدا منحرف می شوند وفراموش می کنند که مسئولیتی که به آنها سپرده شده است، امانتی است که بایستی به سرمنزل مقصود برسد. متاسفانه برخی از مسئولان فراموش می کنند که این صندلی که به آنها سپرده شده است، برای خدمت به مردم است و برای شهرت و ثروت اندوزی و پایمال کردن حق مردم نیست. به همین دلیلی که برخی از مدیران از صندلی خدمت به عنوان صندلی قدرت و ثروت اندوزی استفاده کرده اند وهمچنان فقر و محرومیت در برخی مناطق می جوشد. استانی که منبع ثروت و معدن و نفت و گاز و… است، اما می بینیم در صدر فقر و فلاکت و محرومیت و بیکاری است. این موضوع نشان می دهد که بیشتر مسئولان در ادوار مختلف، صندلی های شان برای قدرت و ثروت اندوزی بوده و کمتر به خدمت به این مردم فکر کرده اند و اقدام مناسبی نداشته اند. چنین مسئولانی بایستی از شهدایی که جان شان را فدا کرده اند، خجالت بکشند و شرمنده‌شان باشند. این مسئولان در واقع از راه شهدا منحرف شده اند که وضعیت مناطقی از کشور همچنان بگونه ای باشد که در فقر و فلاکت و محرومیت هستند.

    وقتی در استان هرمزگان که بیشترین درآمد را دارد وقطب اقتصاد و تجارت کشور است، اما همچنان مردمانش در محرومیت و فقر و فلاکت بسرمی برد و بیشتر جوانانش بیکار هستند و به اجباربه سمت مشاغل و قاچاق و… می روند و جان شان در معرض خطر قرار می گیرد و خانواده هایی داغدار می شوند، این موضوع نشان می دهد که مسئولانی به مسئولیت های عمل نکرده اند و در حق مردم این استان در ادوار مختلف اجحاف و خیانت کرده اند که هرمزگانی ها به حق شان نرسیده اند و همچنان در مظلومیت و محرومیت قرار دارند. در حال حاضر نیز در برخی بخش ها همین روند ادامه دارد. دولت طرح نهضت ملی مسکن را در کشور اجرا کرده است و بدلیل بی تدبیری بعضی مدیران، در شهری مانند بندرعباس حتی یک واحد مسکونی تاکنونی ساخته و تحویل متقاضیان نشده است. حال نیز اعلام شده است برخی بانک ها گویا با اجرای این طرح همراهی ندارند. در برخی حوزه های دیگر نیز وضعیت به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

    این شرایط باعث افزایش مشکلات مردم شده است و مدیرانی که به وظیفه شان عمل نمی کنند، بطور حتم از مسیر آرمان های شهدا منحرف شده اند واز صندلی ومسئولیتی که به آنها سپرده شده است، در مسیر خدمت به مردم استفاده نمی‌کنند که اگر هر مدیری خدمت نکند، بطور حتم خیانت به مردم و آرمان های شهدا کرده از مسیر شهدا منحرف شده و شایستگی این مسئولیت ها را ندارند و بایستی پاسخگوی عملکردشان باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.