حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 27 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3110 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 82×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ماهی و میوه های وعده داده شده عرضه نشد
    ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
    شناسه : 11249
    بازدید 1382
    8
    دریانیوز// فرماندار بندرعباس در هفته دولت در نشستی مطبوعاتی وعده هایی را به مردم و رسانه ها داد که تحقق آنها باعث می شد بخش زیادی از مشکلات مردم بندرعباس برطرف شود که لازمه تحقق آن ها همکاری سایر دستگاه ها از جمله شهرداری و شیلات و... است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار بندرعباس در هفته دولت در نشستی مطبوعاتی وعده هایی را به مردم و رسانه ها داد که تحقق آنها باعث می شد بخش زیادی از مشکلات مردم بندرعباس برطرف شود که لازمه تحقق آن ها همکاری سایر دستگاه ها از جمله شهرداری و شیلات و… است.

    فرماندار بندرعباس در جمع خبرنگاران بیش از دو ماه قبل از عرضه ماهی با ۳۰درصد زیرقیمت بازار در سه منطقه شهر بندرعباس در روزهای آینده توسط شیلات خبرداده و گفته بود: بزودی مکان های عرضه ماهی در شهر بندرعباس جهت تنظیم قیمت آبزیان فعال می‌شوند. وی همچنین از توزیع مرغ و گوشت منجمد در ایام خاص و در زمانی که کمبود این اقلام در بازار وجود داشته باشد، خبرداد وافزود: همچنین بزودی در ۱۲ نقطه شهر توسط شهرداری بندرعباس میوه وتره بار با ۱۵تا۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود که غرفه ها بصورت رایگان در اختیار متقاضیان توزیع میوه و تره بار قرار می گیرد.

    بسیاری از شهروندان بندرعباسی در حال حاضر برای تامین گوشت ومرغ وماهی و میوه بدلیل گرانی این اقلام با مشکل مواجهند و برخی از آنها حتی ماه‌ها و سال‌ها نمی توانند در سبد و سفره های شان این موادغذایی را ببینند که اگر در مکان هایی که آقای فرماندار وعده داده اند ماهی و میوه با تخفیف و گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی عرضه شود، بخشی از شهروندان می توانند این اقلام را تهیه کنند و برای بخشی دیگر از شهروندان محروم و بی بضاعت هم نهادهای حمایتی و انقلابی و خیرین بایستی خرید و توزیع‌ این مواد غذایی و پروتئینی را متقبل شوند.شرایط اقتصادی فعلی باعث شده است که بسیاری از اقشار نتوانند سفره شان را در سه وعده پهن کنند و بدلیل گرانی های افسارگسیخته، از بسیاری از سبدهای غذایی نیز ماهی و گوشت و میوه حذف شده است که ضرورت دارد طرح‌هایی اجرا شود تا این اقلام با قیمت پایین‌تر عرضه شود. طرح‌هایی که فرماندار بندرعباس وعده داده بود اگر که تحقق یابد، بسیاری از خانواده‌ها می توانند ماهی و میوه و گوشت و مرغ را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند و سفره‌های‌شان بزرگ تر می شود.

    قرار بود عرضه ماهی در بازارچه صادقیه بندرعباس از ماه قبل شروع شود که گویا مشکلات این بازار هنوز بطور کامل برطرف نشده که ضرورت دارد دستگاه های متولی هرچه زودتر مشکلات را برطرف نموده و عرضه آبزیان در این بازارچه آغاز شود. همچنین بایستی عرضه میوه وتره بار در ۱۲غرفه جدید با میزان تخفیفی که اعلام شده است، نیز سریعتر شروع شود تا شهروندان بیشتری بتوانند میوه بخرند و کودکان و نوجوانان و مادران باردار کمتری بخاطر نخوردن میوه، ماهی و گوشت ومرغ و… به سوء تغذیه و انواع بیماری ها و… مبتلا شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.