حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3182 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 86×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۸ دلیل برای اینکه در خرداد ۱۴۰۳ باید به روسیه سفر کنید
    ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
    شناسه : 16128
    بازدید 1142
    5
    دریانیوز//روسیه، کشوری پهناور و پر رمز و راز با تاریخ غنی، فرهنگ منحصر به فرد و مناظر طبیعی خیره کننده، مقصدی جذاب برای سفر در هر زمانی از سال است. اما اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و به یاد ماندنی در یک پرواز طولانی مدت هستید، خرداد 1403(ماه می 2025) زمان ایده‌آلی برای سفر به روسیه است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//روسیه، کشوری پهناور و پر رمز و راز با تاریخ غنی، فرهنگ منحصر به فرد و مناظر طبیعی خیره کننده، مقصدی جذاب برای سفر در هر زمانی از سال است. اما اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و به یاد ماندنی در یک پرواز طولانی مدت هستید، خرداد ۱۴۰۳(ماه می ۲۰۲۵) زمان ایده‌آلی برای سفر به روسیه است.

    کاخ‌های سن پترزبورگ شما را مملو از هیبت می‌کند

    در سال ۱۷۱۲، سن پترزبورگ به پایتخت امپراتوری روسیه تبدیل شد و به محل اقامت اشراف و طبقه حاکم بدل گردید. امروزه، کاخ‌های به‌جا مانده از آن دوران، شکوه و جلال تزارها و امپراتورها را به نمایش می‌گذارند.

    هر یک از این کاخ‌ها با معماری منحصربه‌فرد خود، شامل گالری‌های هنری وسیع و اتاق‌های پر از جواهرات و کهربا هستند. یکی از برجسته‌ترین این املاک، کاخ بزرگ پیترهوف است که با فواره‌های درخشان، مجسمه‌های برنزی و باغ‌های آراسته احاطه می‌شوند. پیتر کبیر، بنیان‌گذار این کاخ، قصد داشت اقامتگاهی بسازد که حتی از کاخ ورسای در فرانسه نیز فراتر رود. شما می‌توانید با رزرو تور سن پترزبورگ و سفر به روسیه این کاخ‌ها را از نزدیک بازدید کنید.

    در سفر به روسیه، از برج ها و کلیساهای باشکوه دیدن می‌کنید

    در اروپا، هیچ کلیسایی مانند کلیسای جامع سنت باسیل در روسیه پرشکوه و جلال نیست! این کلیسا با گنبدهای آب نباتی رنگ و برج‌های پر جنب و جوش، تمام ویژگی‌های یک قلعه را در خود دارد. بیشتر مردم با دیدن گنبدها این نظر را دارند که هیچ چیز با شکوه‌تر از این سازه‌ها نیست! اما زمانی که وارد کلیسا می‌شوند، نظرشان کاملا تغییر می‌کند. زیرا این داخل کلیساست که با معماری بی‌نقص خود، هنر را به نمایش می‌گذارد. به گفته افسانه‌ها، ایوان مخوف چنان شیفته این کلیسای جامع بود که معمار آن، پستنیک یاکوفلف، را کور کرد تا دیگر هرگز نتواند چیزی مشابه این زیبایی خلق کند!

    معماری و تاریخ خیره کننده در مسکو گرد هم می‌آیند

    در امتداد سنگفرش های میدان سرخ، می‌توانید به‌طور کامل در منظره و فرهنگ مسکو غوطه ور شوید! شهری که ۸۰۰ سال تاریخ را در پس زمینه خود دارد. با قدم برداشتن در خیابان Tverskaya به سرعت متوجه خواهید شد که این پایتخت پر از بوتیک‌های شیک، پارک‌های دنج، رستوران‌های پر زرق و برق و بارهای عالی است که همواره آماده پذیرایی از شما هستند.

    ایستگاه‌های مترو در روسیه شبیه به راهروهای یک قصر طراحی شده‌اند

    در ایستگاه Komsomolskaya با الهام از سبک باروک، به‌راحتی می‌توان وانمود کرد که وارد یک سالن بزرگ رقص شده‌اید. موزاییک‌های طلاکاری‌شده و لوسترهای برنزی سقف زرد سلطنتی را زینت می‌دهند، در حالی که ستون‌های مرمری مسیری را برای مسافران ایجاد می‌کنند. این ایستگاه‌های مترو که در زیر خیابان‌های مسکو قرار گرفته‌اند، راه زیادی را برای در دسترس قرار دادن هنر برای عموم دارند. می‌توانید یک بعدازظهر کامل را به تماشای این آثار معماری باشکوه بگذرانید و نیازی هم نباشد که هزینه زیادی را پرداخت کنید. این ویژگی از سفر به روسیه یه تجربه بی‌نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    موزه‌های زیادی در روسیه وجود دارد که نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید!

    زمانی که به روسیه سفر می‌کنید، هنر نیز از شما عقب نمی‌ماند! موزه هنرهای زیبای دولتی پوشکین با یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اروپایی، از جمله شاهکارهای بوتیچلی، ماتیس و رامبراند، شما را میزبانی می‌کند. وقتی در کنار دومین موزه بزرگ جهان، موزه دولتی هرمیتاژ، قدم می‌گذارید، در داخل ساختمان مجلل کاخ زمستانی، اقامتگاه سلطنتی سابق تزارها، آثاری از لئوناردو داوینچی، رافائل، پیکاسو و روبنس در انتظار شما هستند! درواقع دنیایی از هنر در روسیه است که شما می‌توانید از هر لحظه آن نهایت لذت را از آن خود کنید.

    بالرین‌های مشهور جهان در این کشور اجرا دارند

    از کشوری که چایکوفسکی و آنا پاولوا را پرورش داده است، جای تعجب نیست که روس‌ها به میراث خود افتخار کنند. در سن پترزبورگ، بیش از ۱۰۰ سالن تئاتر و کنسرت معتبر وجود دارد. حتی اگر طرفدار باله نباشید، می‌توانید با تماشای نمای بیرونی تئاتر ماریینسکی یا باله بولشوی، جایی که نمایش دریاچه سوان مشهور در سال ۱۸۷۷ در آن به نمایش درآمد، یک شب فوق‌العاده را سپری کنید. شاید باله در روسیه اختراع نشده باشد، اما تقریبا به جرئت می‌توان گفت که این روسیه است که رقص بالا را کامل می‌کند. با بررسی قیمت تور روسیه و رزرو آن، به‌راحتی می‌توانید یک سفر بی‌نقص را از آن خود کنید.

    در مورد شرایط ویزای روسیه مشاوره بگیرید

    اخذ ویزای روسیه برای ایرانیان چندان مشکل نیست. اما مراحلی دارد که اگر اشتباه طی شود، باعث سخت شدن شرایط دریافت ویزا می‌شود. به عنوان مثال در بعضی موارد، سفارت روسیه از مسافران، گارانتی یا ضمانت بازگشت می‌خواهد در حالی که این ضمانت جزو شرایط پیش فرض اخذ ویزای روسیه نیست. در نتیجه کارشناسان نهال گشت می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا به راحتی از این مراحل عبور کنید و کار را برای خودتان سخت نکنید. برای دریافت مشاوره از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ با مشاوران نهال گشت تماس بگیرید. همچنین در وبسایت این آژانس به آدرس nahalgasht.com می‌توانید قیمت و راهنمای سفر با تور روسیه را ببینید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.