حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3182 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 86×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • از بین مردم بودن تا بر روی دست مردم بودن
    ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
    شناسه : 16126
    بازدید 186
    9
    دریانیوز// دو سال و اندی که آیت ا...سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بودند ودر همان آغازین روزهای مسئولیت شان که در اوج کرونا بود و روزانه صدها نفر بخاطر این بیماری منحوس جان شان را ازدست می دادند و کمبود سرم و دارو و... داشتیم، این منتخب مردم بدون ترس و هراس به میان مردم می رفتند تا مشکلات و درخواست ها را از نزدیک ببینند و طولی نکشید که با واردات واکسن کرونا و افزایش تولیدات داخلی و... ، میزان مرگ های کرونا بسیار کاهش یافت و بیماران زیادی به بهبودی رسیدند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دو سال و اندی که آیت ا…سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بودند ودر همان آغازین روزهای مسئولیت شان که در اوج کرونا بود و روزانه صدها نفر بخاطر این بیماری منحوس جان شان را ازدست می دادند و کمبود سرم و دارو و… داشتیم، این منتخب مردم بدون ترس و هراس به میان مردم می رفتند تا مشکلات و درخواست ها را از نزدیک ببینند و طولی نکشید که با واردات واکسن کرونا و افزایش تولیدات داخلی و… ، میزان مرگ های کرونا بسیار کاهش یافت و بیماران زیادی به بهبودی رسیدند.

    از همان روزهای شروع فعالیت دولت سیزدهم، رئیس دولت و کابینه اش سفرهای استانی شان را شروع کردند و رئیس جمهور به مناطق شهری و روستایی دور و نزدیک رفتند و با مردم گفتگو کردند.ایشان حتی گاهی به مناطقی رفتند که مردم می گفتند تاکنون هیچ مسئولی به آنجا نرفته است. این رفتن به مناطق مختلف و در بین مردم بودن شان باعث شد تا امید مردم به بهبود شرایط و رفع مشکلات شان و اجرای پروژه های عمرانی و‌افزایش اشتغالزایی و…بیش از گذشته شود و بسیاری از پروژه ها بدلیل هم بازدیدها و گفتگو با مردم و نامه‌نوشتن‌به دولت و…اجرا شد و بنگاهای اقتصادی و راکد زیادی نیز به مدار فعالیت بازگشتند و کارگران مشغول بکار شدند.

    این روحیه خستگی ناپذیر وجهادی وایثارگرانه مرد اول دولت باعث شد تا مردم هم سطح انتظارات شان از رئیس جمهور و دولت مردمی و انقلابی و جهادی افزایش یابد و علی رغم برخی کارشکنی ها و عدم همراهی ها در اجرای طرح ها و پروژه ها و…، اما آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای مردم سنگ تمام گذاشت و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و سرانجام در یکی از همین‌بازدیدها وافتتاح پروژه های عمرانی هم به شهادت رسید و در آستانه میلاد آقا و مولای مان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، این خادم‌الرضا(ع) و همراهانش به شهادت رسیدند و مزد مردم داری و اقداماتی که‌فقط رضایت حق را طلب می کرد ، گرفت و ایران را داغدار فقدان خودش کرد.

    در این چند روز هم دیدیدم که سیدمحرومان بسيار باشکوه بر دستان اقشار مختلف مردم تشییع شد که صحنه های تشییع امام راحل (ره) ،شهیدان رجایی و باهنر ، شهید بهشتی و حاج قاسم سلیمانی دوباره خلق شد. مردم ایران اسلامی باری دیگر نشان دادند که مسئولان مردم دار و خادمان ملت را می شناسند وهیچگاه خدمات این شهیدان خدمت را فراموش نمی کنند و شهیدجمهورمان و یاران و همراهان شهیدش را با چشمانی گریان بردستانشان تشییع کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.