حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3182 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 86×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اولتیماتوم استاندار  برای  پایان ورود فاضلاب به خورها
    ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۶
    شناسه : 16161
    بازدید 1103
    9
    آیا رویای دریای بدون فاضلاب در بندرعباس محقق می شود؟ دریانیوز// طی نشستی به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور مسئولان مربوطه وضعیت ساماندهی طرح فاضلاب شهر بندرعباس پایش و چالش‌های فاضلابی مرکز استان به ویژه محلات بافت فرسوده بررسی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// طی نشستی به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور مسئولان مربوطه وضعیت ساماندهی طرح فاضلاب شهر بندرعباس پایش و چالش‌های فاضلابی مرکز استان به ویژه محلات بافت فرسوده بررسی شد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی در نشست بررسی پروژه‌های حوزه فاضلاب بندرعباس، اظهار کرد: یکی از چالش‌های شهر بندرعباس بخش‌هایی از شهر است که به شبکه فاضلاب متصل نشده‌اند و متاسفانه از طریق خوریات وارد دریا می‌شود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.وی افزود: بخش عمده‌ای از شبکه فاضلاب شهر بندرعباس نیز فرسوده است که فرسودگی منجر به شکستگی‌هایی در سطح شبکه شده است و آب شور دریا به شبکه فاضلاب وارد می‌شود.

    استاندار هرمزگان با بیان اینکه ورود آب دریا به شبکه فاضلاب موجب تحمیل هزینه‌های شیرین‌سازی در تصفیه‌خانه فاضلاب بندرعباس می‌شود، گفت: ساماندهی محلات فاقد شبکه و اصلاح شبکه اولویت دار به ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. دوستی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب، با تاکید بر لزوم اینکه ورود فاضلاب به خورها باید به پایان برسد، عنوان کرد: اداره کل محیط زیست هرمزگان موظف است ظرف یک هفته کیفیت پساب ورودی به خورگورسوزان را بررسی کرده و اعلام نظر کند.

    گفتنی است در این نشست تصمیماتی جهت ساماندهی فاضلاب نقاط فاقد شبکه فاضلاب در بندرعباس گرفته شد‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.