حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3182 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 86×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خدمات دولت ادامه دارد
    ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
    شناسه : 16145
    بازدید 166
    3
    دریانیوز// همانگونه که رهبر معظم‌انقلاب هفته قبل پس از سقوط بالگرد حامل رئيس جمهور و همراهان شان اعلام کردند که در انجام امورات مردم توسط دولت خللی ایجاد نخواهد شد، دولتمردان نیز علی رغم داغ سنگین شهادت خادم الرضا علیه السلام آیت ا... سید ابراهیم رئیسی و همراهان شان ، اما خدمترسانی را به مردم ادامه دادند.رئیس جمهور شهیدمان، دغدغه اش فقط خدمت به مردم بود و جانش را در همین مسیر گذاشت.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همانگونه که رهبر معظم‌انقلاب هفته قبل پس از سقوط بالگرد حامل رئيس جمهور و همراهان شان اعلام کردند که در انجام امورات مردم توسط دولت خللی ایجاد نخواهد شد، دولتمردان نیز علی رغم داغ سنگین شهادت خادم الرضا علیه السلام آیت ا… سید ابراهیم رئیسی و همراهان شان ، اما خدمترسانی را به مردم ادامه دادند.رئیس جمهور شهیدمان، دغدغه اش فقط خدمت به مردم بود و جانش را در همین مسیر گذاشت.

    ایشان برای رفع مشکلات مردم شب وروز نمی شناخت و هیچکس نمی تواند این موضوع را انکار نماید و مهمترین ناراحتی اقشار مختلف این است که سیدمحرومان آسمانی شد و در بین مان نیست. در این دو سال واندی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد ، میلیون ها نفر ایشان را در سفرهای استانی شان به مناطق شهری و روستائی دور و نزدیک دیدندو بسیاری از درخواست های مردمی محقق شد و به همین دلیل اقشار مختلف ، خدمات دولتمردان را فراموش نکردند و در فراق رئیس جمهور شهیدمان اشک ماتم ریختند.

    انتظار می رود دولتی ها بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا راه سیدالشهدای خدمت همچنان ادامه داشته باشد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به همگان برسد. بایستی مسیری را که شهید رئیسی آغاز کرده بود، با جدیت ادامه داشته باشد تا مردم ناامید نشوند و مشکلات شان به مرور برطرف شود.مردم‌همچنان امیدوارند راه سیدمحرومان در کشور ادامه یابد وانشاءا… که رئیس جمهوری را نیز با همین دیدگاه انتخاب خواهند کرد تا به محرومان و مستضعفان رسیدگی کند و مشکلات این قشر کم توقع را مرتفع کند.

    دولت شهید رئیسی اقدامات بزرگی را در کشور انجام داد ،اما همانطور که مقام معظم رهبری سال گذشته نیز در هفته دولت در جمع کابینه دولت سیزدهم‌مطرح کردند، فقط اطلاع رسانی خدمات بخوبی انجام نشده و مردم‌از بیشتر خدمات مهم‌بی اطلاع هستند که حتی معظم له در همان جلسه به بیان برخی از این خدمات دولت پرداختند. البته این خدمات را دشمنان بیشتر از داخلی ها متوجه شدند و اثراتش را می دانند. خدمات شهید رئیسی به مردم هیچگاه فراموش نمی شود و مردم قدرشناس به همین دلیل در تشییع، میلیونی و باشکوه شرکت کردند و از این فقدان همچنان اظهار ناراحتی می کنند.

    مردم خادمان شان را بخوبی تشخیص می دهند و قدرشناس هستند.در استان هرمزگان هم که استاندار با جدیت بیشتری پیگیر انجام امورات مردم هستند و انتظار می رود مشکلات مردم در حوزه های مختلف تا حد زیادی برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.