حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مانور مقابله با سرقت در شركت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد
    ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
    شناسه : 11923
    بازدید 1157
    3
    همزمان با سراسر كشور؛ دریانیوز// همزمان با سراسر كشور مانور مقابله با سرقت هاي احتمالي در شركت آب و فاضلاب هرمزگان و 15 نقطه از اماكن و تاسيسات اين شركت در شهرستان هاي استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ اين مانور با هدف آمادگي پرسنل حراست آبفاي هرمزگان با حضور مديرعامل، قائم مقام و معاونين و حراست شركت آب و فاضلاب هرمزگان و مديركل امنيتي و انتظامي استانداري ، مدير کل پدافند غیر عامل استانداري و معاون عملیات سپاه امام سجاد هرمزگان در محل انبار مرکزی واقع در تصفيه خانه آب بندرعباس با رمز»يا فاطمه زهرا(ع)» برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همزمان با سراسر كشور مانور مقابله با سرقت هاي احتمالي در شركت آب و فاضلاب هرمزگان و ۱۵ نقطه از اماكن و تاسيسات اين شركت در شهرستان هاي استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ اين مانور با هدف آمادگي پرسنل حراست آبفاي هرمزگان با حضور مديرعامل، قائم مقام و معاونين و حراست شركت آب و فاضلاب هرمزگان و مديركل امنيتي و انتظامي استانداري ، مدير کل پدافند غیر عامل استانداري و معاون عملیات سپاه امام سجاد هرمزگان در محل انبار مرکزی واقع در تصفيه خانه آب بندرعباس با رمز»يا فاطمه زهرا(ع)» برگزار شد.

    در اين مانور ميزان آمادگي نيروهاي حراست و زمان حضور اكيپ هاي امدادي و انتظامي و نحوه عمليات نيز مورد سنجش قرار گرفت. در مانور ياد شده، سناريوي سرقت از محل انبار مركزي شركت توسط افراد ناشناس پياده سازي شد تا در زمان وقوع سرقت احتمالي، نيروها، آمادگي لازم در اين خصوص داشته باشند. گفتني است، در اين مانور، استانداري هرمزگان، سپاه ، نيروي انتظامي، آتش نشاني و اورژانس مشاركت داشتند و ۱۶۵ نفر در اجراي اين مانور همكاري داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.