حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3053 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لطفا آرامش شورا را برهم نزنید!
    ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
    شناسه : 11807
    بازدید 1164
    1
    دریانیوز// با مداخله دستگاه قضایی و فرمانداری بندرعباس که انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر را به همراه داشت، باعث شد از چند هفته قبل آرامش به شورا برگردد، اما برخی که گویا با آرامش شورا، آرامش خودشان برهم خورده است، تلاش می کنند دوباره جو شورا را متشنج کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با مداخله دستگاه قضایی و فرمانداری بندرعباس که انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر را به همراه داشت، باعث شد از چند هفته قبل آرامش به شورا برگردد، اما برخی که گویا با آرامش شورا، آرامش خودشان برهم خورده است، تلاش می کنند دوباره جو شورا را متشنج کنند. این افراد چرا اندکی تفکر نمی کنند که اعمال و رفتارشان ثبت و ضبط می شود و در دادگاه قیامت باید پاسخگو باشند؟ مردم این شهر که به اعضای شورا رای دادند، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و بایستی نهضت همه جانبه برای رفع مشکلات شهر و خدمت‌رسانی به مردم صورت پذیرد، اما متاسفانه همواره در ادوار مختلف برخی ها تلاش می کنند مانع خدمت‌رسانی به شهروندان شوند و نتیجه اش این شده است که شهر و شهروندان همواره با مشکلات زیادی در حوزه های مختلف مواجهند واز بسیاری از حقوق  و امکانات محرومند. این طیف گویا همواره بدنبال حاشیه سازی هستند و نمی خواهند مردم مشکلات شان حل شود واز مشکلات مردم، شاد می شوند و از شادی مردم غمگین می شوند که تحمل آرامش شورا را ندارند.

    شهری که دوسومش بافت فرسوده وحاشیه ای است و ساکنانش از بسیاری از امکانات محرومند و اگر شورای شهر مردمی و دلسوز، جهادی و انقلابی داشته باشیم، می توانند با پیگیری از طریق صنایع و بنگاه های اقتصادی و رایزنی با مسئولان استانی و کشوری، مشکلات این مناطق را برطرف نمایند واز طرفی مصوباتی برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان وساکنان مناطق مذکور داشته باشند، اما نه خودشان بدنبال تحقق این مهم هستند و نه می خواهند دیگران این اقدام را انجام دهند. چرا برخی با آسفالت کوچه های محلات مخالفت می کنند؟ چرا بدنبال عمران و آبادانی محلات نیستند؟ چرا برای بازگشايي معابر در محلات که باعث ارتقای امنیت و خدمات‌رسانی در محلات می شود و کاهش ترافیک در سایر معابر را به همراه دارد، اقدامی نمی کنند؟ چرا برای انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر اقدامی نمی کنند که این صنوف، محلات را در محاصره دارند وباعث سلب آرامش ساکنان هستند و پیاده روها را تصرف و اشغال و عابران را به خیابان ها پرتاب کرده اند و ترافیک ساز هستند، مصوبات لازم و پیگیری ندارند؟ چرا برخی از اعضای شورا بدنبال حاشیه سازی هستند و مشکلات مردم را نمی بینند؟ چرا کاری می کنند که مردم از انتخاب شان پشیمان شوند؟ شورا بایستی با شهردار همراه و همگام باشد تا شهردار هم بتواند به شهروندان خدمات‌رسانی بیشتری داشته باشد.

    اینکه برخی از اعضای شورا بخواهند کارشکنی کنند ویا منافع و مصالح خودشان را بر منافع و مصالح شهروندان ارجح بدانند و وعده و وعیدهای انتخاباتی شان را فراموش می کنند که در زمان تبلیغات انتخابات، همگی از دفاع از حقوق شهروندان و تلاش برای عمران و آبادانی شهر می گویند و پس از جمعه انتخابات، تمام وعده و وعیدها به فراموشی سپرده می شوند و به اختلافات وحاشیه ها دامن می زنند، دودش فقط به چشم موکلان شان یعنی شهروندان می رود.
    شورا بایستی ریل قطارش را از حاشیه سازی به خدمت‌رسانی تغییر دهد. حکایت اعضای شورا که وعده ها و قول های شان را به مردم فراموش کرده اند، مانند دانش آموزانی است که درس شان را حفظ می کنند تا امتحان دهند و چند روز بعد از امتحانات، کل محفوظات شان به فراموشی سپرده می شود و محفوظات شان کارایی در زندگی شان ندارد. این اعضای شورا نیز گویا محفوظات دیکته شده شان تا جمعه انتخابات مانده است و بعد از آن به فراموشی سپرده و مردم و موکلان شان را به فراموشی سپرده اند.

    برخی از اعضای شورا که سابقه عضویت در شوراهای دیگر هم دارند، الان از موضوعاتی می گویند که در گذشته بسیار وجود داشت و آن زمان سکوت کرده بودند وحال سکوت شان را شکسته اند که شائبه برانگیز است و به کسانی که می خواهند به مردم خدمت‌رسانی کنند، برچسب های سیاسی می زنند. آقایان شورا لطفا اجازه دهید به مردم محروم این شهر خدمت‌رسانی شود و از برچسب زدن خودداری کنید. اجازه دهید شهردار به شهروندان خدمت ارائه دهد و چوب لای چرخه توسعه شهر وارائه خدمت به شهروندان نگذارید. لطفا آرامش شورا را برهم نزنید و بگذارید شورا در راستای منافع مردم گام بردارد. مردم از حاشیه سازی شورا خسته شده اند. مردم شورایی می خواهند که با همدلی بدنبال رفع مشکلات شان باشند. لطفا مردم را از انتخاب شان پشیمان نکنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.