حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 27 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3110 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 82×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم اجرای فوری دستور استاندار
    ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
    شناسه : 11053
    بازدید 1232
    8
    دریانیوز// نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواستار انتقال صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهر بندرعباس شده است. استاندار هرمزگان در نشست میز تصمیم استان هرمزگان آخر هفته قبل با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف صنوف مزاحم در شهر بندرعباس، اظهارداشت: آهن‌آلات فروشی‌ها، سنگ‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های مصالح ساختمانی و... باید به خارج از محدوده شهر بندرعباس منتقل شوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواستار انتقال صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهر بندرعباس شده است. استاندار هرمزگان در نشست میز تصمیم استان هرمزگان آخر هفته قبل با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف صنوف مزاحم در شهر بندرعباس، اظهارداشت: آهن‌آلات فروشی‌ها، سنگ‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های مصالح ساختمانی و… باید به خارج از محدوده شهر بندرعباس منتقل شوند.

    برای انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، شهرکی طراحی شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.دوستی با تاکید بر لزوم ترسیم سازوکار حقوقی دقیق برای انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، افزود: شهرداری بندرعباس می‌تواند به ایجاد مرکز استقرار صنوف مزاحم نگاه درآمدی نیز داشته باشد و آن را به یکی از منابع درآمد پایدار خود تبدیل کند.موضع گیری مناسب استاندار هرمزگان در خصوص انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر در حالی اعلام شده است که بیش از یک دهه بحث جابجایی صنوف مزاحم از داخل شهر بندرعباس به خارج از این شهر مطرح شده است، اما متاسفانه روند تحقق آن بسیار کُند و به قول معروف لاک پشتی است.

    تعمیرگاه های خودرو در شهر بندرعباس که قارچ گونه درحال افزایش هستند وبسیاری از خانه های مسکونی نیز تبدیل به تعمیرگاه شده اند و گویا هیچ ضابطه و قانونی در این حوزه وجود ندارد واز آن طرف هم تعمیرگاه ها علاوه بر تصرف پیاده رو برای تعمیر خودروها، یک وگاهی تا دولاین از خیابان روبرو و اطراف تعمیرگاه را برای تعمیر خودروها می گیرند و عابران مجبورند از داخل خیابان رفت و آمد کنند و جان شان در معرض خطر قرار می گیرد.حال که استاندار هرمزگان دستور جابجایی صنوف مزاحم را صادر کرده اند، ضرورت دارد سریع و فوری این دستور اجرایی شود تا با جابجایی صنوف مزاحم از جمله تعمیرگاه ها و نمایشگاه های خودرو، مصالح فروشی ها و…، هم از ترافیک کاسته شود و هم پیاده روها آزاد شوند وهم ساکنان محلات از سروصدا و مزاحمت های این صنوف نجات یابند که تاکنون به درخواست شان توجهی نشده است.

    حال که استاندار هرمزگان با جدیت پیگیر تحقق این مهم می باشد، انتظار می رود دستگاه های متولی نیز زمینه تحقق آنرا فراهم سازند تا مشکلات این بخش مرتفع شود و رضایت عمومی را به همراه داشته باشد. ساکنان بیشتر محلات حاشیه ای بندرعباس که در محاصره صنوف مزاحم قرار دارند، این صنوف را عامل سلب آسایش و آرامش شان می دانند و خواستار جابجایی شان به خارج از شهر و تبدیل این تعمیرگاه ها به پارک، فضای سبز، اماکن تفریحی، فرهنگی ورزشی و…. هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.