حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3017 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم آموزش نیروهای بومی در رشته‌های موردنیاز صنایع در هرمزگان
    ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۳۹
    شناسه : 8629
    بازدید 1389
    18
    مدیرتوسعه و منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان کرد دریانیوز// مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اينکه هرمزگان قطب پالایشی کشور است، گفت: باید نیروهای بومی متناسب با نیاز صنایع در رشته‌های مانند جوشکاری کد، قالب بندی، آرموتور بندی و داربست بندی و... آموزش ببیند تا در این زمینه در استان دچار کمبودنیرو نباشیم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اينکه هرمزگان قطب پالایشی کشور است، گفت: باید نیروهای بومی متناسب با نیاز صنایع در رشته‌های مانند جوشکاری کد، قالب بندی، آرموتور بندی و داربست بندی و… آموزش ببیند تا در این زمینه در استان دچار کمبودنیرو نباشیم.
    اسحاق جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح توسعه و ارتقا کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه نفت بندرعباس و جذب ۲۶۵۰ نیروی بومی در این پروژه،مشاور گرفتیم و چارت سازمانی شرکت را مورد بازنگری قرار دادیم.

    وی در ادامه افزود: در چارت سازمانی جدید پس از بازنگری برای ۲۶۵۰ علاوه بر سمت های قبلی پستُ سازمانی جدید ایجاد شده است و این نفرات جهت سمت های خالی چارت سازمانی تازه بازنگری شده جذب خواهند شد.

    مدیر توسعه و منایع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس خاطر نشان کرد: پس از اتمام طرح کُک سازی که با سرمایه گذاری ۲/۲ میلیارد یورویی در حال اجرا می باشد و در مدت زمان سه سال و نیم به اتمام می‌رسد این نفرات پس از پایان این پروژه از واحدهای جاری منفک و در طرح توسعه جدید پالایشگاه مشغول به فعالیت خواهند شد.

    جعفری با بیان اینکه جذب ۲۶۵۰ نیروی بومی هرمزگانی از طریق برگزاری آزمون توسط دانشگاه هرمزگان انجام‌ خواهد شد،بیان کرد: این نفرات پس از قبولی در آزمون ورودی، مصاحبه تخصصی، گزينش و انجام آزمایشات طب صنعتی در واحدهای عملیاتی مشغول به کار خواهند شد و تا زمان راه اندازی طرح ارتقا کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه، آموزش های تئوری و عملی را فرا می‌گیرند.

    وی اضافه کرد: در زمان اجرای پروژه طرح توسعه و ارتقا کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه نفت بندرعباس هشت هزار نفر نیروی انسانی به تدریج در هنگام احداث این طرح مشغول بکار می شوند. مدیر توسعه و منایع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس جذب این ۲۶۵۰ نفر را در رشته‌های مکانیک، شیمی، برق … و‌ در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و … عنوان کرد و گفت: با جذب ۲۶۵۰ نفر نیرو جدید، این مجموعه تبدیل به یک بنگاه اقتصادی بزرگ می‌شود.

    جعفری با اشاره به اینکه طرحهای پالایشگاهی بزرگی از جمله پالایشگاه شهید قاسم سلیمانی، مروارید مکران، مهر خلیج فارس و کک سازی در هرمزگان در حال ساخت است و به عنوان قطب پالایشی در کشور شناخته می‌شود ، ابراز داشت:نیروهای بومی متناسب با نیاز استان و صنایع در رشته‌های مانند جوشکاری کد، قالب بندی، آرموتور بندی و داربست بندی و… از طریق فنی حرفه‌ای آموزش‌های لازم را ببیند تا به مهارت برسند.

    وی در همین رابطه اضافه کرد: متأسفانه در این مهارت ها نیروی بوی متخصص جهت اجرای عملیات اجرایی پروژه کم داریم و باید فنی حرفه ای استان نسبت به افزایش آموزش افراد توجه بیشتری داشته باشد.
    مدیر توسعه و منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس، افزود:بیشتر نیروهای متخصص که مورد نیاز این شرکت است در رشته‌های برق صنعتی، جوشکاری کد، ابراز دقیق، شیمی و مکانیک می‌باشد و اگر این نیروها در هرمزگان تربیت شوند مشکل بیکاری استان به شدت کاهش می یابد.جعفری با بیان اینکه اکثر نیروهای این مجموعه بومی هستند، گفت: حتی معاونین مختلف رده بالا این شرکت بومی هرمزگانی می‌باشند و جذب های ما با اولویت نیروهای بومی و ماندگار هرمزگانی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.