حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سیل‌گرفتگی روستای زهری‌کار از توابع لیردف/امداد‌رسانی‌ها در حال انجام است
    ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
    شناسه : 11830
    بازدید 1103
    9
    فرماندار جاسک خبرداد: دریانیوز// فرماندار شهرستان جاسک از آبگرفتگی تعدادی از منازل روستای زهری‌کار این شهرستان بر اثر شکستن سیل‌بند روستا خبر داد و گفت: سیلاب در حال‌حاضر فروکش کرده و امداد‌رسانی و تقویت سیل‌بندها در حال انجام است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار شهرستان جاسک از آبگرفتگی تعدادی از منازل روستای زهری‌کار این شهرستان بر اثر شکستن سیل‌بند روستا خبر داد و گفت: سیلاب در حال‌حاضر فروکش کرده و امداد‌رسانی و تقویت سیل‌بندها در حال انجام است.

    علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک در توضیح این مطلب اظهارداشت: از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز بارندگی در بخش لیردف آغاز شده و تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه ادامه داشته است.

    وی افزود: طی این مدت ۴۸ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است و همین امر نیز موجب شکستن سیل‌بندهایی در بالادست روستا که با کاربری کشاورزی بوده شکسته و آب به سمت پایین دست جاری شده است.

    فرماندار جاسک بیان‌کرد: سیل‌بندی نیز در مجاورت روستا قرار داشته که فشار آب موجب شکسته شدن این سیل‌بند شده و آب وارد روستا و خانه‌های مردم می‌شود.

    مهرانی تاکید‌کرد: ۴۵ خانه در روستای زهری‌کار دچار آبگرفتگی شده‌اند که خسارات وارده به ۲۰ خانوار جدی است در حالی که ۲۵ خانوار درگیر سیلاب خساراتشان جزئی بوده است.

    وی تصریح‌کرد: به محض اطلاع از سیلاب نیروهای امدادی، بسیجی و نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به منطقه اعزام شده و کار امدادرسانی، اسکان اضطراری و تقویت سیل‌بندها آغاز شده است.

    فرماندار جاسک خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر آب در روستا فروکش کرده و با بسیج کردن ماشین‌آلات مورد نیاز پاکسازی و شن‌ریزی معابر در حال انجام است‌.

    گفتنی است زهری کار، روستایی در دهستان پیوشک بخش لیردف شهرستان جاسک در استان هرمزگان  است که ۱۲۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.