حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فردا جمعه، روز خلق حماسه ای دیگر
    ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
    شناسه : 13885
    بازدید 187
    2
    دریانیوز// فردا جمعه۱۱ اسفند روز حضور گسترده و پرشور مردم ایران‌اسلامی در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که بسیار حائز اهمیت است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فردا جمعه۱۱ اسفند روز حضور گسترده و پرشور مردم ایران‌اسلامی در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که بسیار حائز اهمیت است.

    کاندیداهای محترم هم در این‌ایام ،تبلیغات شان را باشیوه های مختلف انجام دادند و فردا مشخص می شود مردم نسبت به کدام کاندیداها اقبال بیشتری دارند و آنها را انتخاب می کنند.دشمنان قسم خورده نظام نیز در این‌ایام بیشترین تلاش شان را داشته اند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام و کشور بدبین کنند تا در انتخابات شرکت نکنند وآنها اهمیت حضور مردم در انتخابات را بیش از خودمان می دانند و می دانند هر برگ رای چقدر ارزشمند است ودر ثبات و پایداری نظام اسلامی ایران بسیار اثرگذار است.

    دشمنان به دنبال این هستند که با القای بن بست و ناکارآمدی و ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.از آن طرف رهبر معظم انقلاب نیز بر شرکت گسترده مردم درانتخابات تاکیدات فراوانی را از ابتدای سال جاری تاکنون داشته اند .ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات در راستای تحقق ایران قوی، رسالتی همگانی است.

    انقلاب اسلامی بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین رخدادها، نه‌تنها در دوران معاصر بلکه تاریخ بشریت است که علاوه بر تحول در گفتمان حکمرانی با تمرکز بر خودباوری، عدالت و معنویت ، تاثیرات بسیاری در دیگر نقاط جهان داشته است.مردم، صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند و بنا به تاکید مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است. پس با این شرایط همگان بایستی از حق قانونی شان برای شرکت در انتخابات استفاده کنند و باحضور گسترده در انتخابات ، دشمنان را ناامید کنند. بحمدا… این چند روز هم تنور انتخابات داغ داغ بوده است و فردا بطور یقین ایرانیان در تمام مناطق حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود.

    اما از آن طرف بایستی اصلح را انتخاب کنیم و به کاندیداهایی رای دهیم که منافع و مصالح مردم و نظام و کشور خط قرمزشان‌باشد وفقط به منافع و مصالح خودشان واطرافیان شان نیندیشند. بایستی انتخابی اصلح داشته باشیم تا مجلسی مقتدر و ایران قوی داشته باشیم تا دشمنان نتوانند به آب و خاک این کشور چشم طمع داشته باشند و با حضور حداکثری مان در انتخابات ، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.