حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3019 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عامل کلاهبرداری در سایت دیوار دستگیر شد
    ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۹
    شناسه : 9127
    بازدید 1182
    7
    دریانیوز// با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‏فروش مبلمان در سایت دیوار ‎ شناسایی و دستگیرشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‏فروش مبلمان در سایت دیوار ‎ شناسایی و دستگیرشد.
    رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشريح اين خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام ‏شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده آگهی فروش مبلمان در ‏سایت‌ دیوار و کلاهبرداری از وی ، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان ‏پلیس فتا قرار گرفت.‏
    وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی‌های اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی سفارش خرید و ساخت مبلمان در سایت دیوار اقدام به برقراری ارتباط با درج کننده آگهی از طریق شبکه اجتماعی کرده که متهم پس از توافق با وی به بهانه شروع به کار اقدام به اخذ بیعانه از شاکی ‏کرده و بعد از آن ضمن پاک کردن تبلیغ مربوطه، دیگر پاسخگوی وی نبوده است. اين مسئول انتظامی استان اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده متهم رادر یکی از شهرستانهای استان هرمزگان شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
    سرهنگ احسان بهمنی تصریح کرد: افراد سودجو با سوءاستفاده از ثبت آگهی‌های جعلی در سایت دیوار با قیمت‌های پایین‌تر از عرف تعیین‌شده و استفاده از ترفندهای خاص و جلب نظر مشتریان در خصوص تضمین معامله، مبالغی را تحت عنوان بیعانه از مشتریان دریافت می‌کنند و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تعهدات خود نیستند. رئيس پليس فتا استان هرمزگان بیان داشت: متاسفانه درج آگهی‌های دروغین و کلاهبرداری با شیوه‌های مختلف با استفاده از بستر سایت دیوار و سایر سایت‌های واسطه‌ای، یکی از شگردهای مجرمان است که با جدیدترین ترفندها ،سوءاستفاده از اعتماد کاربران و ناآگاهی آنان به راحتی کلاهبرداری می‌کنند.
    سرهنگ بهمنی از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان استفاده کرده و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست های مردمی و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.