حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • طنین فریاد استکبار ستیزی هرمزگانی ها  در راهپیمایی ۱۳ آبان
    ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
    شناسه : 11365
    بازدید 1398
    15
    دریانیوز// مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار نظم نوین جهانی با نسل آرمانی، در هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، آحاد مردم همیشه در صحنه، دانش آموزان و دانشجویان استان هرمزگان در سراسر این خطه برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار نظم نوین جهانی با نسل آرمانی، در هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، آحاد مردم همیشه در صحنه، دانش آموزان و دانشجویان استان هرمزگان در سراسر این خطه برگزار شد.
    در بندرعباس این مراسم از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا پارک شهید دباغیان آغاز شد، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در استان هرمزگان کاملا ضد صهیونیستی برگزار شدو حاضران در این راهپیمایی شعارهایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات بزدلانه رژیم جعلی صهیونیستی و امریکای جنایتکار سر دادند.

    در حاشیه راهپیمایی پویش پرچم، همخوانی گروه سرود
    دانش آموزی، نمایشگاه عکس، ایستگاه نقاشی کودکان در مسیر و جایگاه مراسم در مسجد جامع، اجرای حرکات نمادین ورزشی، اجرای گروه موزیک رزم‌نوازان منطقه یکم امامت نداجا و در پایان قرائت قطعنامه اجرا شد. این مراسم همچنین در شهرستان‌های میناب، حاجی‌آباد، جاسک، بشاگرد، بندرلنگه، بندرخمیر، ابوموسی، بستک، پارسیان، سیریک، رودان و قشم و همچنین در بخش‌های مختلف استان از جمله جزیره هرمز، سندرک، فارغان، قلعه قاضی، توکهورهشتبندی، بندزرک، بندر کنگ و چارک نیز برگزار شد.

    صهیونیست‌ها راهی جز تسلیم ندارند
    رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست سختی خورده‌اند و راهی جز تسلیم ندارند. به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان بندرعباس اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی فصل جدیدی از اندیشه مقاومت را در منطقه و جهان ورق زد و صهیونیست ها را با همه هیمنه پوشالی شان در نوردید و آنان با همه جنایاتی که انجام می دهند، راهی جز تسلیم ندارند.
    وی در بیان ابعاد مختلف توفیق جریان مقاومت در منطقه و شکل گیری عملیات طوفان الاقصی توسط مبارزان حماس در غزه، عنوان کرد: ۷۵ سال است که صهیونیست ها با ایجاد رعب و وحشت و کشتار، موازنه وحشت را به نفع خود رقم زده بودند اما مقاومت فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی چنان ضربه بزرگی به قدرت نظامی و اطلاعاتی صهیونیست ها وارد کرد که تمام هیمنه آنان را در هم ریخت.رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: بیداری جهانی انسانها علیه صهیونیست ها در اتفاقات اخیر به شکل بی سابقه ای رقم خورد به طوری که زمانی وقتی از حقوق فلسطینی ها می شد مردم جهان درک ضعیفی از مسائل و حقوق مردم فلسطین داشتند اما اکنون این درک به جهان رسیده است. امروز شاهد قطع رابطه کشورها با رژیم صهیونیستی هستیم و این یک دستاورد بزرگ بشمار می رود.
    وی به فرار پر شتاب صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی اشاره و گفت: صهیونیست ها مسافران غاصب و غاصبان فلسطین اند که باید به کشورهای خودشان برگردند که این کوچ معکوس با سرعت در حال اتفاق افتادن است و اگر رژیم، خروج شهرک نشینان را آزاد بگذارد سرعت این کوچ اجباری بیشتر می شود اما به حول قوه الهی این اتفاق خواهد افتاد. حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: خنثی شدن عادی سازی روابط بعضی از کشورهای خائن و ترسو با صهیونیست ها یکی دیگر از ابعاد ارزشمند حماسه بزرگ حماس بود که بساط عادی‌سازی روابط با این رژیم سراسر آلوده و نکبت بار را بر هم زد و امروز فلسطین و مقاومت فهمید که دوستان و حامیان او چه کسانی هستند؟
    وی ۱۳ آبان را روز تبعید حضرت امام خمینی (ره) برای مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون و روز شهادت شمار زیادی از دانش آموزان در اوج مبارزات ضد طاغوت و نیز روز تسخیر لانه جاسوسی در سه سال مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: سفارت خانه های آمریکا در هر کشوری به ظاهر سفارت خانه اند اما در باطن اتاق جنگ و اتاق براندازی بر علیه کشور میزبان هستند و دانشجویان پیرو خط امام با تشخیص به موقع اقدام به تسخیر لانه حاسوسی کردند که حضرت امام آن حرکت را انقلاب دوم نامیدند. ای بسا اگر تسخیر نمی شد اثری از انقلاب اسلامی نمی ماند. وی در پایان از دانش آموزان خواست تا در جنگ روایت ها، هوشیار باشند و جهاد تبیین را جدی بگیرند و در برابر عملیات رسانه ای دشمن، هوشیارانه عمل کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.