حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • شکست ضد انقلاب در عملیات تحریم محرم ۱۴۰۲
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
    شناسه : 9438
    بازدید 1322
    20
    دریانیوز// رسانه های ضد انقلاب که از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین قشر های مختلف جامعه استفاده می کنند همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم طبق روال همیشگی، برای مقابله با فرهنگ عمومی جامعه ایرانی و اسلامی این بار مجموعه ای از برنامه های ضد محرمی را به راه انداختند تا شاید مردم را نسبت به حضور در برنامه های عزاداری محرم بدبین و حضورشان را کم رنگ کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رسانه های ضد انقلاب که از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین قشر های مختلف جامعه استفاده می کنند همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم طبق روال همیشگی، برای مقابله با فرهنگ عمومی جامعه ایرانی و اسلامی این بار مجموعه ای از برنامه های ضد محرمی را به راه انداختند تا شاید مردم را نسبت به حضور در برنامه های عزاداری محرم بدبین و حضورشان را کم رنگ کنند.
    برگزاری برنامه های تلویزیونی با محتوای دین ستیزی و ضد محرمی در قالب های گفتگو محور کارشناسی و تحلیلی، تولید برنامه هایی برای تمسخر و هتک حرمت فرهنگ و آیین محرم و اربعین، راه اندازی کمپین هایی برای تقابل با برنامه های هیات ها و تشویق و ترغیب برای ایجاد تداخل در برنامه های مراسمات دهه اول محرم گوشه ای از اقدامات شبکه ها و رسانه های ضد انقلاب با پشتیبانی فضای مجازی بود که در تقابل با برنامه های مردمی در دهه اول محرم به راه انداختند.

    پویشی برای لباس سیاه
    براندازان که تا پیش از این چنان وانمود می‌کردند که مشکل اصلی آنها با جمهوری اسلامی است و با عقاید شخصی مردم کاری ندارند. با فرا رسیدن محرم حسینی در جدیدترین پویشی که راه انداخته‌اند به مردم توصیه کردند که سیاه نپوشند و نذری هم نخورند! این توصیه برای چیست؟ جز اینکه تلاشی است برای کم رنگ کردن حضور مردم ! جالب است بدانیم که دقیقا چند ماه پیش و در جریان مرگ ملکه انگلیس تمام کارکنان فارسی زبان شبکه حکومتی، ضد ایرانی بی‌بی‌سی فارسی همگی به طور یک دست لباس های سیاه به تن کرده و عزادار مرگ پیرزن کهن سال شان شدند! بالاخره لباس سیاه خوب است یا خیر ؟ ظاهرا هرجا منافعشان را تامین کند خوب و هر جا تهدیدی برای برنامه های ضد ایرانی و اسلامی آنها باشد بد است.

     نوجوانان پای اول مراسمات امسال
    سالیان سال است شبکه‌های غربی در تلاشند با بیهوده شمردن مراسم عزاداری ، نوجوانان کشور را از مراسم‌ها و رسومات مذهبی جامعه ایرانی- اسلامی دور کنند. آخرین تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین نسل جوان جامعه به اغتشاشات چند ماهه سال گذشته باز می گردد که دشمن بر مبنای محاسبات و تمام اقداماتی که پیش از این انجام داده بود همه قدرت ها و سرمایه های مادی و معنوی خود را برای آسیب زدن به کشور و فریب مردم به کار بست ولی در نهایت به طور کامل با شکستی دیگر مواجه شد و کارش باز هم به نتیجه نرسید. پروژه تحریم محرم هم طرحی دیگر بود ولی ظاهر مراسم‌های دهه اول محرم امسال چیز دیگری را نشان داد چنانکه بر خلاف تمام زحمت‌های بیهوده رسانه‌های غربی که به منظور قانع کردن مردم برای نپوشیدن لباس مشکی محرم کشیده بودند تعداد مشکی پوشان محرم امسال بسیار بیشتر شده بود. به طوری که انبوه جمعیت نوجوانان که به عنوان عزادار در دسته های سینه زنی، زنجیر زنی، مراسم های شب های محرم حضور دارند به خوبی قابل تشخیص بود و این اقبال و استقبال نه تنها کم نشد بلکه موجی از حضور نوجوانان و جوانان با تفکرات و به اصطلاح قیافه های غیر مذهبی با لباس های سیاه، چهره های محزون از غم شهادت سید الشهدا و البته پر کار و تلاشگر در هیات ها و بخصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بار دیگر سیلی محکمی بر صورت دشمنان زدند و ثابت کردند هیچ چیزی توانایی جدا کردن این مردم ازامام حسین علیه السلام را ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.