حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • شهدا جامعه را حیات می بخشند
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
    شناسه : 14009
    بازدید 1136
    6
    امام جمعه بندرعباس در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی: دریانیوز// نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی گفت: شهدا با خون خویش راه را به ما نشان داده و جامعه را حیاتی دوباره می بخشند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی گفت: شهدا با خون خویش راه را به ما نشان داده و جامعه را حیاتی دوباره می بخشند.

    حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم رضا زارعی که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار بندرعباس برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ ما به این تشییع جنازه ها احتیاج داریم چرا که خدای متعال به واسطه این خون های مطهر و این ستاره های درخشان راه را به ما نشان می دهد.

    وی با بیان این که شهدا جامعه را زنده می کنند و حیات می دهند، عنوان داشت: شهید ما مصداق این آینه ایمان به انقلاب است؛ او ایمان داشت که انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی می رود و شهید زارعی حق خود را در این مسیر ادا کرد و با اهدای خون پاکش،‌ هم سعادتمند شد و هم در این راه، ستاره پرفروغ هدایتگر گشت.

    امام جمعه بندرعباس از شهید زارعی به عنوان شهیدی یاد کرد که در مسیر تمدن اسلامی جهاد کرد و ایمان به ولی زمان خود داشت و در این راه بسوی خدا و رسولش هجرت کرد و خدای متعال نیز مزد او را شهادت در راهش قرار داد.وی شهادت را پایان نیک رستگاران و سرآغاز حیاتی دوباره خواند و بیان داشت:‌ این جمعیت بزرگ امروز با این شهید عهدی تازه می کند که راه او را پرفروغ تر ادامه دهد.

    به گزارش فارس، نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تصریح بر این که انقلابی که مردمش با خون خویش این راه را زنده نگاه می دارند،‌ توقف ناپذیر است،‌ افزود: راه سر فرازی این ملت بزرگ و این میدان به خوبی شناخته شده است و دشمن هر روز زبون خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.