حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سکوت معنادار متولیان سرویس مدارس
    ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
    شناسه : 10475
    بازدید 1148
    6
    دریانیوز// بی‌توجهی به ساماندهی سرویس مدارس و صدور بخشنامه‌ها و مصوبه‌های دقیقه نودی باعث شد بسیاری از والدین دانش‌آموزان بندرعباسی نه تنها در مرداد و شهریور نتوانستند با شرکت های سرویس مدارس قرارداد ببندند که حتی در مهرماه هم همچنان بلاتکلیف مانده اند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بی‌توجهی به ساماندهی سرویس مدارس و صدور بخشنامه‌ها و مصوبه‌های دقیقه نودی باعث شد بسیاری از والدین دانش‌آموزان بندرعباسی نه تنها در مرداد و شهریور نتوانستند با شرکت های سرویس مدارس قرارداد ببندند که حتی در مهرماه هم همچنان بلاتکلیف مانده اند و بایستی خودشان فرزندان شان را با خودروی شخصی و یا با آژانس و تاکسی و دربست و… به مدرسه ببرند و برگردانند ویا بدنبال سرویس‌هایی خارج از شرکت‌های سرویس مدارس باشند که هیچ نظارتی بر آنها وجود ندارد و در حقیقت فاقد شناسنامه هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای هم پاسخگو نیستند.

    متاسفانه ضعف شدید مدیریت در هرمزگان و بندرعباس باعث شد امسال نیز سناریوی سال گذشته تکرار شود و سرویس مدارس به عنوان دغدغه بسیاری از والدین باشد و برای رفت‌وآمد فرزندان شان به مدرسه با مشکل مواجه شدند. به قول یک ولی دانش آموزی که می‌گفت وقتی مسئولان استان نمی توانند مشکل سرویس مدرسه را برطرف کنند، چطور به مردم توصیه به فرزندآوری می‌کنند.

    با افزایش جمعیت نیاز به مدرسه و امکانات و سرویس مدرسه و… افزایش می‌یابد و در هرمزگان که با کمبود مدرسه و معلم و سرویس مدرسه و… مواجهیم و متولیان مربوطه فقط سعی و تلاش‌شان برای پاک کردن صورت مسئله و پاسکاری توپ مسئولیت در زمین همدیگر است، چطور مردم را تشویق به فرزندآوری می کنند؟ بعد از فروکش کردن هیولای کرونا که مدارس حضوری شد، والدین زیادی دغدغه تامین سرویس مدارس فرزندان‌شان را دارند و هیچ مسئولی هم خود را در این حوزه پاسخگو نمی‌داند.

    شورای شهر در آخرین روز کاری شهریور و شبانه جلسه‌ای برای تعیین نرخ سرویس مدرسه می‌گیرد و مدعی دفاع از حق مردم هستند که این جلسه حداقل یکی دو سه ماه زودتر بایستی برگزار می کردند و سرویس‌های مدارس را ساماندهی می کردند و نرخ‌ها بایستی چندماه قبل مشخص می‌شد. در مهرماه که زمان اعلام نرخ و ساماندهی سرویس مدارس نیست.

    در حال حاضر هم والدین نمی دانند حتی به کدام نهاد و دستگاه مراجعه کنند و از مشکلات تامین سرویس مدرسه فرزند دانش‌آموزشان بگویند؟ الان دانش‌آموزانی که سرویس مدرسه ندارند، تکلیف شان چیست؟ تا کی بایستی والدین از وقت کاری شان بزنند و سرویس رفت وبرگشت فرزندشان شوند و خیابان‌ها با ترافیک قفل شود؟ چرا هیچ مسئولی در این شهر واستان زودتر علی رغم تاکید چندباره استاندار و رسانه ها از ماه‌ها قبل برای ساماندهی سرویس مدارس اقدامی نکرد تا حالا والدین دغدغه ای نداشته باشند؟ الان چه کسی پاسخگوی والدین و دانش آموزان است؟ چرا والدین بایستی تاوان سوءمدیریت ها را بدهند؟ در حال حاضر هم که متولیان مربوطه سکوت کرده اند و والدین و دانش آموزان دغدغه‌مند تنها مانده اند و رها شده اند. معنای سکوت متولیان سرویس مدرسه در بندرعباس چیست؟ آیا جز بی توجهی به دغدغه‌ها و مشکلات مردم است؟ کاری کرده اند تا والدین مجبور شوند با هزینه بیشتر و سرویس مدرسه خارج از شرکت‌ها بگیرند و مشخص نیست چه عواقبی برای دانش آموزان داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.