حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3019 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سپاه و ارتش درسی فراموش نشدنی  به رژیم صهیونیستی دادند
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۳۸
    شناسه : 14791
    بازدید 171
    2
    استاندار هرمزگان در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: دریانیوز// صبح دیروز به مناسب 29 فروردین روز ارتش، رژه ارتشیان سرافراز مستقر در استان هرمزگان در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح دیروز در سالروز گرامیداشت ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همه نظر مایه مباهات است، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش افتخار کشور هستند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// صبح دیروز به مناسب ۲۹ فروردین روز ارتش، رژه ارتشیان سرافراز مستقر در استان هرمزگان در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح دیروز در سالروز گرامیداشت ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همه نظر مایه مباهات است، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش افتخار کشور هستند.

    وی افزود: در ماه‌ها و سال‌های گذشته ما جلوه هایی از جابجا شدن مرزهای اقتدار ایران اسلامی را با دور زدن آب های بین المللی و حضور در تنگه های مهم جهان، پیشرفت‌های روزانه و کسب دستاوردهای جدید دیدیم که مایه مباهات است. استاندار هرمزگان گفت: ترکیبی از قدرت فرماندهی، نیروی انسانی و توان فنی و تجهیزاتی، ارتش و سپاه ایران اسلامی را به قدرتی جهانی تبدیل کرده است، در بعد فرماندهی با درایت و هوشمندی فرمانده کل قوا سبب اقدامات بزرگ و تحولی در نیروهای مسلح شده است.

    وی نیروی انسانی مؤمن و متعهد را دیگر مولفه مهم قدرت دانست و تصریح کرد: همین قدرت در کنار گسترش فناوری و ارتقاء توان دفاعی سبب شده در مواجهه با قدرت‌های جهانی اقدام کنیم. استاندار هرمزگان با اشاره به حمله موشکی و پهپادی اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل تاکید کرد: در این عملیات ایران اسلامی صرفا متجاوز را یک تنبیه کوچک کرد و از تمام توان و قدرت خود استفاده نکرد که اگر این کار را انجام می‌داد چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند.

    وی ادامه داد: یکی از مؤلفه های قدرت ما دراین نبرد، گستره سرزمینی و عمق سرزمینی ما بود، سپاه و ارتش در این نبرد درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی داد و صدای سیلی زده شده به رژیم کودک کش تا سالها در گوش منطقه غرب آسیا خواهد ماند و همین امر سبب زوال این رژیم منحط خواهد شد. گفتنی است در این رژه امکانات، تجهیزات نظامی و تسلیحات و دستاوردهای جدید نیروهای مستقر در هرمزگان از جمله در حوزه تجهیزات بومی موشکی، هوایی، دریایی و زمینی به نمایش در آمد و یگان‌های مختلف رزمی و زرهی نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه برگزار کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.