حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • راه شهدا در جهبه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است
    ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
    شناسه : 13752
    بازدید 1127
    5
    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در یادواره شهدای کار و تولید هرمزگان: دریانیوز// رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، گفت:راه شهدا در جهبه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، گفت:راه شهدا در جهبه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

    یادواره شهدای کار و تولید هرمزگان با حضور سردار جباری فرمانده سابق سپاه، سرهنگ پاسدار اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، سردار امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان، سرهنگ‌ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان و جمعی از مسؤلین استانی و خانواده معظم شهدا در سالن همایش ملی گاز بندرعباس برگزار شد.سردار جباری در این مراسم با گراميداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهدا است و ما بدهکار و مدعیون شهیدان عزیز هستیم. وی در ادامه افزود: ما باید راه و سبک زندگی شهدا را در زندگی جاری کنیم.

    باید راه شهدا را با قدرت ادامه دهیم

    سرهنگ‌حمید رضا اله بداشتی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فضیلتی بالاتر از زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیست، گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اولین یادواره‌ی شهدای جامعه‌ی کار و تولید خود را با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار کرد.وی در ادامه افزود: این مراسم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی قادر بر پشتیبان درحوزه‌ی عملیاتی کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی انجام شد.

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه راه شهدا در حوزه‌ی اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است، خاطر نشان کرد: ما باید راه شهدا را با قدرت ادامه دهیم و هرمزگان اولین استانی است که همچون برنامه‌ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را در کنار جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در کشور برگزار می‌کند. سرهنگ بداشتی، بیان کرد: هرمزگان ۷۶ شهید جامعه کارگری را تقدیم انقلاب شکوهمند کرده تا ایران اسلامی پرثمرتر بماند و اميدواريم بتوانیم با گفتمان اقتصاد مقاومتی و با تدابیر حضرت آقا، اقتصادی پویا و پیشرو با استفاده از ظرفیت جوانان این مرز و بوم و درونسازی در عرصه‌های اقتصادی گام بهتر و بیشتری برداریم.

    شهدا مایه عزت و قدرت کشور هستند

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه کارگری در استان ۷۶ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: همیشه این قشر زحمتکش در خط مقدم قرار دارد. وی در ادامه افزود: شهدا مایه قدرت و عزت کشور هستند و ما مدیون شهدای گرانقدر هستیم و ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و شهدایی که با گذشتن از جان و مال خود به ما عزت دادند تا ما آسوده زندگی کنیم.

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان خاطرنشان کرد:ما باید راه و رسم شهدا را در زندگی ساری و جاری کنیم واز سیره پاک شهدا در زندگی الگو بگیریم و به کار ببندیم. سرهنگ پاسدار شهبازی با بیان اینکه دشمن درجنگ اقتصادی در حال مبارزه است، ابراز داشت: ما باید در جبهه اقتصادی با اشتغال‌زایی و تولید بیشتر نقش‌های شوم و پلید دشمن را نقش بر آب کنیم. لازم به ذکر است: در حاشیه برگزاری یادواره‌ شهدای کار و تولید اولین نمایشگاه جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی برگزار شد و در پایان هم از ۳۰ خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.