حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دریا به دنبال  آگاه سازی مردم است
    ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
    شناسه : 12271
    بازدید 1151
    4
    دریا نیوز//در دنیای امروز رسانه ها بیشترین قدرت را در دست دارند، گاهی یک رسانه قوی می تواند با اطلاع رسانی و آگاهی به موقع، از بروز خسارت های فراوان جلوگیری کند و موجب آرامش و امنیت مردم باشد و گاه می تواند در انجام وظایف خودش کوتاهی کرده باشد تا مصالح خود و دوستانش را بر نیازهای واقعی عموم مردم برتری داده و به دنبال منافع حزبی و گروهی باشد.
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز//در دنیای امروز رسانه ها بیشترین قدرت را در دست دارند، گاهی یک رسانه قوی می تواند با اطلاع رسانی و آگاهی به موقع، از بروز خسارت های فراوان جلوگیری کند و موجب آرامش و امنیت مردم باشد و گاه می تواند در انجام وظایف خودش کوتاهی کرده باشد تا مصالح خود و دوستانش را بر نیازهای واقعی عموم مردم برتری داده و به دنبال منافع حزبی و گروهی باشد. رسانه ای که بتواند حرف های در سینه مانده مردم و نیاز های واقعی آنها را با شجاعت و قلم آغشته به انصاف به تصویر کشد و در بزنگاه های حساس و مهم وارد میدان نبرد و دفاع از حق محرومان و ستمدیدگان شود بواقع دریچه قلب های مردم را به روی خودش گشوده است تا تکیه گاه و نقطه قوتی برای کاستن از دردهای جامعه اش باشد.

    رسانه ای که درد مردم را درد خود بداند، برای شنیدن مشکلات و گرفتاری های جامعه ارزش قائل باشد و حقایق را به دور از حواشی پیرامونی بیان کند می تواند از سوی مردم مورد اعتماد هم قرار گیرد. مردم حرف ها و قلم رسانه ای را می پذیرند که حقایق زندگی را نشان می دهد. رسانه خوب و تاثیر گذار می تواند حقایق و واقعیت ها را به گونه ای برای مردم ترسیم و بیان نماید که قدرت فهم، تشخیص و تحلیل خوب از بد در آنها تقویت شود و این موضوع بوجود نخواهد آمد مگر آنکه خبرنگار، روزنامه نگار و صاحب رسانه با حسن نیت و رعایت اصل تقوا به دنبال آگاه سازی مردم باشند.

    از سویی دیگر ، این روزها که با فراگیر شدن رسانه ها در بین عموم مردم، هر خبر، عکس و یا فیلمی چند دقیقه ای می تواند در مدت زمانی کوتاه فراگیر می شود تا با تهییج احساسات و عواطف مخاطب ، در فرصتی اندک، هزاران و بلکه میلیون ها نفر را تحت تاثیر خودش قرار دهد ، این رسانه های رسمی ، معتبر و مورد پسند مردم هستند که می توانند به کمک بیایند تا با آگاه سازی و افزایش قدرت تحلیل به رفع شبهات ، حل مسئله و کشف حقیقت کمک کنند.تیتر ها ، عکس، گزارش و اخبار منتشر شده در روزنامه دریا طی سال هایی که از آغاز فعالیتش گذشته نشان می دهد این نشریه همواره خودش را جایگاهی برای بیان خواست مردم و بیان حقیقت قرار داده و سعی کرده است با حسن نیت، اخبار و رخداد های شهر، جامعه و کشور را همچون امانتی ارزشمند به چشم و گوش مخاطبانش بسپارد و در سایه آگاهی و کسب اطلاعات صحیح به یاری مردم آمده باشد تا در سایه امنیت روانی و آگاهی، مسیر امید بخش توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه طی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.