حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیست و سومین بهار دریا در پاییز ۱۴۰۲
    ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
    شناسه : 12282
    بازدید 1141
    5
    دریا نیوز//روزنامه دریا در حالی وارد بیست و سومین بهار انتشارش شده است که بحمدالله همچنان در مسیر مطالبه گری که هدف اصلی بنیانگذار روزنامه مرحوم حاج ایوب دبیری نژاد بوده، ایستاده است و همکاران مان با روحیه مطالبه گری و جهادی قلم می زنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز//روزنامه دریا در حالی وارد بیست و سومین بهار انتشارش شده است که بحمدالله همچنان در مسیر مطالبه گری که هدف اصلی بنیانگذار روزنامه مرحوم حاج ایوب دبیری نژاد بوده، ایستاده است و همکاران مان با روحیه مطالبه گری و جهادی قلم می زنند.دریا که فعالیتش را بصورت هفتگی آغاز نمود ودر سال های ابتدایی هفته نامه بود و بعد سه شماره در هفته و حال سال هاست که بصورت روزانه و بدون وقفه برای مخاطبانش منتشر می شود و فضای مجازی هم به یاری این رسانه مکتوب آمده و روزنامه و اخبارش در سایت و کانال هایش و… نیز منتشر شده و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

    در روزنامه دریا تلاش کرده ایم پل ارتباطی مردم و مسئولان باشیم وعلاوه بر اطلاع رسانی خدمات دولتمردان در ادوار مختلف، از آن طرف مشکلات و درخواست های مردم را نیز در حوزه های مختلف منعکس کرده ایم. البته برخی از درخواست ها بطور مستقیم و بدون انعکاس در رسانه به مدیران منعکس می شود تا برطرف شود و برخی دیگر از طریق رسانه های مان منعکس می کنیم. برخی از مدیران بلافاصله به محض انعکاس مشکلات مردم بصورت تلفنی، حضوری و یا پیام، اقدامات لازم را انجام می دهند وبرخی از مدیران نسبت به رفع مشکلات مردم توجه کمتری دارند. در برخی حوزه ها البته نیاز است که دولت و پایتخت نشینان تصمیم گیری کنند و مدیران استانی هم بایستی بجای کتمان مشکلات، آنرا شفاف به مرکز منعکس کنند تا اعتبارات و حمایت های لازم را دریافت کنند. متاسفانه بدلیل عدم مطالبه گری هرمزگانی ها، همواره حق مان در حوزه های مختلف تضییع شده و همین موضوع باعث شده است که هرمزگان همواره رکوردار فقر و فلاکت، بیکاری و گرانی و… باشد و استانی که قطب اقتصاد در کشور است، اما از آن طرف قطب فقر و محرومیت و بیکاری هم می باشد.

    درروزنامه دریا در دو دهه اخیر گزارش هایی از محلات حاشیه نشین و روستاهای محروم، مشکلات مسکن شهروندان و ضعف در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، وضعیت نامناسب پیاده روهای شهر و لزوم انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر و… بطور مرتب گزارش، مقاله، خبر و… منتشر کرده ایم و ضرورت دارد متولیان مربوطه نسبت به تحقق درخواست های مردم و رفع مشکلات هرمزگانی ها در حوزه های مختلف که دررسانه ها منتشر و منعکس می شود، توجه بیشتری داشته باشند وبرای رفع آنها اقدام کنند وصنایع هم در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان اهتمام لازم را داشته باشند تا آنها نیز در رفع فقر و محرومیت و بيکاری در استان سهیم باشند. ان‌شاءالله تلاش خواهیم نمود در مسیر رضایتمندی مخاطبان مان همچنان در مطالبه گری ثابت قدم بمانیم تا گره هایی از مشکلات مردم واستان بازشود و خدمات نظام بیشتر به مردم برسد و مانیز در انعکاس شان سهیم باشیم.
    علی زارعی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.