حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری آیین آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس
    ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
    شناسه : 12229
    بازدید 1363
    9
    دریانیوز // آیین آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حضور مسئولان استان هرمزگان در سالن همایش‌های مهر بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // آیین آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حضور مسئولان استان هرمزگان در سالن همایش‌های مهر بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان برگزار شد.

    علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این آیین ضمن خوش آمدگویی به پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی، بیان کرد: ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است و نقشی حیاتی در تامین سبد سوخت کشور دارد.
    وی ادامه داد: در راستای اعتلای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در صنعت نفت ایران اسلامی، در نظر داریم واحد تولید آمونیاک و کودهای شیمیایی را راه اندازی کنیم تا این مجموعه را از پالایشگاه به سوی پتروپالایشگاه شدن سوق دهیم. با اجرای این پروژه سودآوی و بهره وری پالایشگاه افزایش خواهد یافت.
    مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ۵ سال یک بار برای استمرار و حفظ روند ایمن تولید، پالایشگاه‌ها نیاز به تعمیرات اساسی دارند، سال گذشته برای نخستین مرتبه عملیات عظیم تعمیرات اساسی پالایشگاه ستاره خلیج فارس اجرا و امسال در فاز ۲ پالایشگاه و سال آینده فاز ۳ پالایشگاه تعمیرات اساسی انجام خواهد شد.
    وی تصریح کرد: تمامی شما همکاران جدید نیز باید دست در دست یکدیگر در استمرار و پایداری تولید سبد سوخت کشور کوشا باشید و این مهمترین هدف ماست.
    جعفرپور با بیان اینکه همواره مبحث عدالت محوری را دنبال خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با رایزنی و مشورت با مسئولان استان هرمزگان در راستای برقراری عدالت در جذب نیروی انسانی مورد نیاز، اقدام به برگزاری آزمون کردیم.
    وی افزود: برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی با استفاده از بهترین فرآیندها صورت پذیرفت تا از هر نوع مهندسی در جذب نیروی انسانی برای بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان جلوگیری به عمل آید.


    جعفرپور ابراز کرد: تمام تلاش ما بر جذب نیروی ماندگار بوده است و در تمامی رشته ها به جز مهندسی شیمی، افراد بومی جذب شده‌اند که در رشته مهندسی شیمی نیز جذب افراد بومی در اولویت بوده است.
    این مقام مسئول اضافه کرد: از آنجایی که سلامت نیروی انسانی برای ما بسیار حائز اهمیت است، علاوه بر معاینات طب کار بدو استخدام، افراد به طور سالیانه سلامت آنان در این پالایشگاه پایش می شود.
    وی عنوان کرد: هرچه یک سازمان نیروی انسانی قوی تری داشته باشد تفاوت‌ها و خلاقیت‌های سازمانی بیشتری خواهد داشت.
    جعفرپور در تشریح برنامه‌های شرکت نیز بیان کرد: با توجه به راه اندازی سیستم مدیریت دانش در شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دنبال ارتقای فرهنگ و رفتار دانشی همکاران ارجمند هستیم و با ورود نیروهای جدید نیز شیفت ۴ پالایشگاه در راستای کاهش فشار کاری و فرسایش کارکنان اجرایی می شود.
    وی ادامه داد: یکی دیگر از سیاست ها برای آینده شرکت این است که جذب نیروهای انسانی را هر چند سال داشته باشیم که علاوه بر انتقال دانش، بازنشستگی یک باره همکاران را شاهد نباشیم.
    مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خطاب به نیروهای انسانی تازه وارد شرکت، اظهار کرد: دانش بسیاری در این پالایشگاه وجود دارد که با بهترین ارتباط می توان انتقال تجارب را شاهد باشیم و باید در حفظ و استمرار تولید در ستاره خلیج فارس از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

    برگزاری آزمون با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور


    مدیر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز در این آیین بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای رفع نیاز نیروهای مورد نیاز واحدهای ستادی و عملیاتی پس از بررسی آسیب شناسی ها و اخذ مجوزهای لازم اقدام به برگزاری آزمون کرد.
    ابراهیم خادمی پور افزود: با هماهنگی با استاندار هرمزگان و تاکیدات مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس در راستای اطمینان بخشی برگزاری این آزمون به سازمان سنجش آموزش کشور محول شد.
    وی اظهار کرد: در ۱۰ روز مهلت نام نویسی بیش از ۹ هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند و این آزمون طی ۲ روز در ۲۹ حوزه امتحانی در بندرعباس برگزار شد. در مرحله نخست سه برابر ظرفیت مورد نیاز برای بررسی مدارک و مصاحبه دعوت شدند و پذیرفته شدگان امروز برای نخستین مرتبه در محل کار خود حاضر شدند.

    اهمیت جایگاه کارکنان صنعت نفت
    امام جمعه موقت بندرعباس نیز که در این مراسم حضور داشت، ضمن خیرمقدم و ابراز خوشحالی برای پذیرفته شدگان در این آزمون، با مثال از شاخصه‌های حضرت یوسف (ع) به اهمیت جایگاهی که این افراد برای صنعت نفت کشور دارند، پرداخت.
    حجت‌الاسلام عطاالله میرزاده همچنین نکاتی را در خصوص حفظ معنویات همراه با علم مطرح کرد و بر امانت‌داری از بیت‌المال تأکید کرد.

    برگزاری آزمون برای رعایت عدالت در جذب نیروی انسانی
    در بخش دیگری از این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از جعفرپور به عنوان مدیرعاملی که با رعایت عدالت این آزمون را راهبری کرد سخنان خود را آغاز کرد و گفت: منطقه خلیج فارس به دلیل داشتن منابع عظیم، منطقه امید اقتصادی جهان است و بسیار استراتژیک است و هرمزگان نقطه تسلط بر این جغرافیا است. تمامی صنایعی که در این منطقه حضور دارند بسیار برای اقتصاد کشور مهم و از لحاظ پدافندی بسیار حائز اهمیت هستند.


    احسان کامرانی خطاب به نیروهای انسانی جوان تازه پذیرفته شده در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، افزود: باید قدردان حضور در این مجموعه باشید و مهمترین سرمایه کشورهای پیشرفته صنعتی نیروی انسانی است تا صنعتی پیشرو داشته باشیم.
    وی ادامه داد: نظم مهمترین مبنای تحول و کار است و با بی نظمی هیچ تحول و تمدنی شکل نخواهد گرفت و باید همواره نظم و اخلاق کاری را مد نظر قرار دهیم.
    در این مراسم همچنین مشاور توسعه منابع انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس نکاتی برای تازه پذیرفته شدگان در خصوص این مجموعه عظیم نفتی کشور و تکالیفی که این افراد برعهده دارند بیان کرد.
    همچین تعدادی از افرادی که در این آزمون در شرکت نفت ستاره خلیج فارس جذب شده اند به تقدیر از روند اجرای این آزمون و ابراز خرسندی از آغاز به کار در این مجموعه پرداختند.
    در پایان آیین آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از دست‌اندرکاران برگزاری مراحل مختلف این آزمون تقدیر به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.