حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه تبیین دستاوردهای آلومینیوم المهدی
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۱۲
    شناسه : 6701
    بازدید 1360
    13
    به همت شرکت آلومینیوم المهدی صورت گرفت دریانیوز// مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی، گفت: این مجموعه تولیدی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستگاه صلواتی را جهت پذیرائی از مردم و غرفه تبیین دستاوردهای چند ساله آلومینیوم المهدی را برپا و در معرض دید آحاد مختلف مردم گذاشت.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی، گفت: این مجموعه تولیدی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستگاه صلواتی را جهت پذیرائی از مردم و غرفه تبیین دستاوردهای چند ساله آلومینیوم المهدی را برپا و در معرض دید آحاد مختلف مردم گذاشت .
    سعید سلیمانی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا در بندرعباس‌ با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی حق علیه باطل است، اظهار کرد: مردم در این روز مبارک با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسه دیگر آفریدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

    بومی سازی نیازهای خود از درون استان هدف اصلی است
    وی در ادامه افزود: پرسنل غیور و همیشه در صحنه شرکت آلومینیوم المهدی و مردم دریا دل شهر بندرعباس با حضور حماسه‌ی خود در عمل نشان دادند محکم و استوار پشت انقلاب و نظام علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهند بود. مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز اراده ملت ولایتمدار ایران است، خاطر نشان کرد: در این روز توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و بار دیگر مردم شریف در ۲۲ بهمن با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید ميثاق و عهد دوباره کردند.سلیمانی، ابراز داشت: به مناسبت روز ۲۲ بهمن و بزرگداشت آن و با توجه به پیش بینی حضور چشمگیر مردم این واحد تولیدی با برپایی ایستگاه صلواتی میزبان عموم مردم شرکت کننده در راهپیمایی بودیم و همچنین غرفه تبیین دستاوردهای آلومینیوم المهدی را برپا کردیم.وی در رابطه با ایجاد غرفه تبیین دستاوردهای این شرکت در ۲۲ بهمن پرداخت و گفت: در این غرفه فناوری‌های که تاکنون در این‌ مجموعه بومی سازی شده را ارائه کردیم و دستاوردهای چند سال اخیر را در معرض دید آحاد مختلف مردم قرار دادیم و به سوالات شهروندان در رابطه با صنعت آلومینیوم پاسخ می‌دادیم.


    نیروگاه اختصاصی ۵۴۶ مگاواتی در حال احداث است
    مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی هدف‌ اصلی این شرکت را بومی سازی نیازهای خود از درون استان عنوان کرد و گفت: ما در غرفه تبیین دستاوردها نیازمندی‌های این واحد تولیدی را داخل غرفه قرار دادیم تا شرکت ها و افراد عادی از دل استان بتوانند با ما در این زمینه‌ها همکاری و تعامل کنند. سلیمانی با بیان اینکه این صنعت وابستگی شدید به برق دارد، بیان کرد: مشکل اصلی ما در تابستان تامین برق است که برای حل این موضوع، به لطف گروه مپنا و بهره مندی از نیروهای متخصص، کارآزموده و استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اطلاعات روز دنیا و با تدبیر و برنامه ریزی مدیرعامل مجموعه، پروژه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی را در دست احداث داریم و به زودی وارد شبکه خواهد شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن آمفی تئاتر شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کذایی و با اجرای بمب خنده استان قلندری(کل حسین) برگزار شد. وی در پایان، از کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی و مردم شریف و ولایت‌مدار بندرعباس که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریند تشکر و قدردانی کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.