حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برنامه‌های فرهنگی، نیازمند نیروی انسانی کارآمد و مدیریت قوی است
    ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
    شناسه : 11393
    بازدید 1312
    5
    رئیس جمهوردر جلسه ویدئو کنفرانسی شورای فرهنگ عمومی کشور: دریانیوز// نشست شورای فرهنگ عمومی استان به میزبانی استانداری هرمزگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ، جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمين ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار و استان‌ها نیز به صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نشست شورای فرهنگ عمومی استان به میزبانی استانداری هرمزگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ، جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمين ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار و استان‌ها نیز به صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت کردند.
    جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمين محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و سایر اعضای شورا در سالن جلسات استانداری برگزار شد. رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به برگزاری بیش از ۸۰۰ جلسه شورای فرهنگ عمومی در سطح کشور اظهار داشت: دغدغه مندان فرهنگی کشور در سطح استانها و شهرستان‌ها در این جلسات حضور دارند این جلسات بسیار مغتنم است و بایستی منظم تشکیل شود. وی افزود: آنچه مورد تاکید است ذکر این مطلب است که باید جلسات شورای فرهنگ عمومی دارای مصوبه باشد و این مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشد.

    رئیس جمهور گفت: برنامه‌های فرهنگی بیش از آنکه اعتبار بخواهند نیازمند نیروی انسانی کارآمد و البته مدیریت قوی است که بتواند کار فرهنگی را رو به جلو به پیش ببرد. وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی نباید حالت تصدی گری داشته باشد باید این شورا روحیه قرارگاهی پیدا کند تا بتوان فرهنگ را به صورت عمومی ترویج داد. حجت الاسلام والمسلمين رئیسی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله آسیب‌های اجتماعی گفت: شورا نقش کلیدی در کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی دارد و می‌تواند با مصوبات مناسب سبب کاهش این آسیب‌ها شود.وی همچنین بر نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش مهمی در نهادینه کردن مبانی فرهنگی در جامعه دارند و باید این نقش را به خوبی ایفا کنند. در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، شوراهای فرهنگ عمومی استان‌ها به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود پرداختند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.