حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3019 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بانک صادرات ایران املاک مسکونی تملک شده  را به مالکان خود بازمی‌گرداند
    ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
    شناسه : 8653
    بازدید 1259
    14
    دریانیوز// بانک صادرات ایران بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، امکان بازگرداندن املاک مسکونی تملک شده به مالکان قبلی را در قالب اقاله و با شرایط مشخص، فراهم کرد.
    ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
    پ
    پ

    دریانیوز// بانک صادرات ایران بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، امکان بازگرداندن املاک مسکونی تملک شده به مالکان قبلی را در قالب اقاله و با شرایط مشخص، فراهم کرد.
    امکان بازگرداندن املاک مسکونی به مالکان قبلی در قالب اقاله و دستورالعمل‌های بانک مرکزی در این بانک با سرعت بیشتری در جریان است. بر این اساس، بانک صادرات ایران آمادگی دارد املاک مسکونی تملک شده اعم از اینکه در ازای بخشی یا تمام مطالبات بانک تملک شده باشد، در قالب «اقاله» به مالکان قبلی بازگرداند.

    بر اساس دستورالعمل جدید بانک مرکزی، املاکی که تا قبل از ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ به صورت قطعی به تملک بانک صادرات ایران درآمده‌اند، باید حداکثر درخواست خود را تا ۱۳ مردادماه سال ۱۴۰۲ برای اقاله ملک به بانک ارائه دهند اما املاکی که تاریخ تنظیم سند انتقال آنها به بانک بعد از ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ است، یک سال برای ارائه درخواست کتبی، مراحل قانونی و تامین وجه مالک قبلی آنها زمان تعیین شده است.

    متقاضیان مشمول این دستورالعمل برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.