حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3053 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اقدامات رضایت بخش آقای دادستان ادامه یابد
    ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
    شناسه : 11590
    بازدید 1250
    7

    دریانیوز// دادستان جدید بندرعباس اقدامات خوبی را در حوزه مقابله با قاچاق سوخت، جمع آوری قلیان ها از ساحل و… آغاز کرده است وانتظار می رود با این روند بخشی از مشکلات استان برطرف شود.در حوزه قاچاق سوخت البته همانطور که عیسی عباسی عضو شورای شهر بندرعباس هم گفته اند بایستی صف قاچاقچیان از مردم […]

    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دادستان جدید بندرعباس اقدامات خوبی را در حوزه مقابله با قاچاق سوخت، جمع آوری قلیان ها از ساحل و… آغاز کرده است وانتظار می رود با این روند بخشی از مشکلات استان برطرف شود.در حوزه قاچاق سوخت البته همانطور که عیسی عباسی عضو شورای شهر بندرعباس هم گفته اند بایستی صف قاچاقچیان از مردم عادی جدا باشد. البته نماینده ولی فقیه در استان نیز بارها بر این موضوع تاکید داشته اند که مردم عادی نباید تاوان قاچاق سوخت را بدهند.

    در این بخش ضرورت دارد تمام مسیرهای قاچاق سوخت بسته شده وبا مدیران دولتی که ترک فعل می کنند، بشدت برخورد شود تا پرونده قاچاق سوخت در استان بسته شود و مردم تاوان ترک فعل ها و… را ندهند و خانواده هایی داغدار نشوند. بایستی مردم و گردشگران بتوانند به اندازه مورد نیاز از سوخت موردنیازشان استفاده کنند و منعی برای مصارف عادی نداشته باشند. محدودیت تعداد جایگاه ها برای عرضه بنزین آزاد باید برداشته شود و رانندگان بتوانند در تمامی جایگاه ها با کارت سوخت شان بنزین موردنیاز خارج از سهمیه بزنند تا در وقت شان و هدررفت سوخت در صف های سوختگیری صرفه جویی شود. برای کسانی که کارت سوخت خودروی نوشان را تحویل نگرفته اند و کسانی که بدلیل مفقودی و خرابی کارت سوخت شان، تقاضای صدور کارت سوخت جدید را داشته اند، هم تا صدور و تحویل کارت سوخت نباید مشکلی در سوختگیری داشته باشند.

    بایستی منافذ قاچاق سوخت شناسایی شوند. مزارع پرورش میگو و سایر بخش های کشاورزی وتولیدی و… بایستی مورد رصد قرارگیرند تا سوخت شان را نفروشند. با مدیران شرکتی های نفتی و… که ترک فعل داشته اند و رئیس کل دادگستری استان نیز بر این موضوع تاکید داشته اند، بایستی برخورد قاطعانه صورت گیرد تا قاچاق سوخت بدلیل ترک فعل ها به صفر برسد.در یک کلام اینکه انتظار می رود برخوردهای قانونی با قاچاق و قاچاقچیان سوخت تشدید شود و از آن طرف مردم برای سوختگیری نباید مشکلی داشته باشند و سوخت موردنیاز برای مصارف عادی شان و مسافرت و… داشته باشند. موضوع افزایش سهمیه سوخت در استان های جنوبی نیز بایستی توسط دستگاه های نظارتی، استاندار محترم، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و… پیگیری شود؛ زیرا این سهمیه بنزین با توجه به شرایط اقلیمی استان و گرمای هوا جوابگوی نیاز شهروندان نیست واین مشکل بایستی برطرف شود.

    موضوع دیگر اقدام دادستان بندرعباس در جمع آوری قلیان ها از ساحل است که اقدامی ارزنده برای تفریح و رفاه خانواده ها و جلوگیری از عرضه آزادانه قلیان و… در مکان های عمومی است. اینکه بخاطر سودآوری تعدادی و تفریح خوشگذرانی تعداد دیگر دختر و پسر نوجوان و جوان تا نیمه های شب ، ساحل آلوده شود و سیمای نازیبا و دودآلودی داشته باشد، به هیچ وجه پذیرفته نیست و خانواده ها از این موضوع بارها اظهار گلایه و نارضایتی داشته اند وانتظار می رود دادستان محترم دستور دهند به هیچ وجه باری دیگر قلیان در ساحل عرضه نشود. از طرفی دیگر از دادستان محترم بندرعباس انتظار داریم به موضوع بوی فاضلاب خورها، تصرف پیاده روها توسط صنوف مزاحم و بسازوبفروش ها و انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، تسریع در ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن ملی شمال اتوبان شهید رجایی، رفع مشکل تامین سوخت ماشین‌آلات در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن، نظارت بر مشاوران املاک و رهن واجاره، رسیدگی به محلات حاشیه ای و بافت فرسوده، توزیع گوشت و مرغ منجمد دولتی، عرضه ماهی با قیمت دولتی و… ورود کنند تا با رفع این مشکلات، رضایت عمومی افزایش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.