حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • استقبال پرشور مردم هرمزگان از رئیس جمهور، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
    شناسه : 13477
    بازدید 1124
    2
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛متن پیام به شرح زیر است: ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، خدای منان را شاکریم که در آغاز جشن ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، استان هرمزگان میزبان شایسته رئیس جمهور بود و با افتتاح پروژه‌های متعدد، موجی از امید را در جامعه پدید آورد.

    مردم انقلابی هرمزگان بویژه در بندرعباس و میناب با استقبال و حضور حماسی و پرشور خود از رئیس جمهور بار دیگر مقتدرانه پایبندی‌شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند. برخود لازم می دانم از همراهی تمامی زنان و مردان سرزمین نیلگون خلیج فارس که در کسوت های مختلف طی برنامه‌های سفر حمایت و همراهی و همکاری داشتند قدردانی نموده و بعنوان خدمتگزارشان اعلام می‌دارم که تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی همچنان به تلاش خود بیش از پیش ادامه خواهند داد تا هرمزگان سربلند به شایستگی در خور شان شما مردم شریف دست یابد.

    همچنین از حمایت و همراهی نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه، تشکل های مردم نهاد، کارمندان و اعضای ستاد سفر رئیس جمهور قدردانی می کنم.بی شک موفقیت‌های کسب شده و اقدامات انجام شده مرهون تلاش همه خدمتگزاران مردم در بخش های دولتی،خصوصی و مردمی است که با تداوم این رویه همدلانه در سطح استان شاهد استمرار روند پیشرفت متوازن و آینده‌ درخشان هرمزگان پهناور خواهیم بود.در پایان از مردم ولایتمدار و شریف بشاگرد عذرخواهی می کنم که به دلیل آب و هوای نامساعد از ادامه سفر به شهرستان بازماندیم به یاری خدا بزودی در زمان مناسب این مهم محقق خواهدشد.ان شاءالله

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.