حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آقایان نماینده سکوت را بشکنید و در مسکن ملی بندرعباس مداخله کنید
    ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
    شناسه : 9297
    بازدید 1189
    12
    دریانیوز//نمایندگان مردم استان مشخص نیست چرا در مقابل معطلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس در بیش از یک سال اخیر سکوت کرده اند؟
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//نمایندگان مردم استان مشخص نیست چرا در مقابل معطلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس در بیش از یک سال اخیر سکوت کرده اند؟ اگر که دلیل عدم اجرای این طرح ملی در مرکز هرمزگان، الحاق نشدن اراضی مورد نیاز و معطلی این مصوبه در سازمان ملی زمین و مسکن است، چرا نمایندگان در این مدت از طریق وزارت راه وشهرسازی پیگیر نبودند تا سریعتر الحاق اراضی مورد نیاز به شهر بندرعباس جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن مصوب شود و اداره کل راه وشهرسازی بتواند عملیات اجرایی را آغاز کند.

    سال ۱۴۰۰ که مکان اجرای طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس را به شهرک علوی بردند و پس از اعتراضات گسترده به این جانمایی، قرار شد این طرح را در شهر بندرعباس اجرا کنند؛ بیش از یک سال می گذرد و پیگیرند تا اراضی مورد نیاز به شهر بندرعباس الحاق شود که با این روند مشخص نیست این طرح کی به سرانجام برسد ومردم و متقاضیان مسکن فقط وعده و وعید را از مسئولان می شنوند و بس.

    اگر که این طرح بموقع وارد فاز اجرا شده بود، تاکنون واحدهای مسکونی هم به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده بود و گویا برخی نمی خواهند این واحدهای مسکونی ساخته شود و به بهانه الحاق اراضی، طرح متوقف است و امروزه شرایط بگونه ای شده است که بسیاری از شهروندان با افزایش چند برابری قیمت مسکن و رهن واجاره، توان خرید واجاره مسکن را هم ندارند و این شرایط فقط به نفع مافیای مسکن است که گویا در تصمیم گیران و سیاستگذاران بخش مسکن هم نفوذ کرده اند که امورات ساخت نهصت ملی مسکن بندرعباس را قفل کرده اند و بی خانمان ها و مستاجران را در دوزخ بی خانمانی قرار داده اند و نمایندگان هرمزگان در مجلس هم سکوت اختیار کرده اند و نه اقدامی انجام می دهند و نه موضع گیری می کنند.

    آقایان نماینده فقط در زمان تبلیغات انتخابات در کنار مردم نباشید و در بقیه ایام نیز از حق مردم دفاع کنید. در سال ۱۴۰۰ احمد مرادی، نماینده مطالبه گر استان در خصوص تغییر جانمایی مکان اجرای طرح از شهرک علوی به داخل شهر موضع گیری قاطعانه ای داشتند و این تغییر جانمایی اتفاق افتاد و انتظار می رفت درخصوص الحاق اراضی وشروع این پروژه ملی همین‌گونه پیگیری نمایند تا این طرح به سرانجام برسد و امیدواریم الان نیز با جدیت بیشتری از حق مردم و متقاضیان مسکن دفاع نمایند تا با الحاق اراضی مورد نیاز، زمین به متقاضیان واگذار شده و خانه ها بصورت ویلایی یک طبقه با سرعت بیشتر وهزینه کمتر احداث شود.

    دیگر نمایندگان هم بایستی بیش از این سکوت نکنند واز حق هرمزگانی های مظلوم و محروم دفاع نمایند تا واحدهای مسکونی زودتر ساخته شود و افراد فاقد مسکن، صاحب خانه شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.