حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۵ تن چوب درختان جنگلی در شهرستان خمیر توقیف شد
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
    شناسه : 6748
    بازدید 1285
    7
    فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی خمیر؛ دریانیوز// فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از توقیف ۲۵ تن چوب درختان جنگلی در شهرستان با همکاری همیاران طبیعت خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از توقیف ۲۵ تن چوب درختان جنگلی در شهرستان با همکاری همیاران طبیعت خبر داد.
    یوسف اپرا افزود: در پی گشت زنی مأموران یگان حفاظت با اطلاع رسانی همیاران طبیعت ۲۵ تن چوب ممنوع القطع کشف و توقیف شد.
    یوسف اپرا با تاکید بر اینکه قاچاق چوب درختان جنگلی یکی از مهمترین عوامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد جدی قضایی صورت خواهد پذیرفت.
    وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب همیاران طبیعت، مردم و جوامع محلی در شناسایی متخلفان اظهار داشت: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جز با مشارکت مردم امکانپذیر نخواهد بود.
    فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از مردم و دوست‌داران طبیعت و آحاد جامعه خواست از آنجا که منابع طبیعی سرمایه هر کشور است و نسل حاضر و آینده به این موهبت الهی نیاز دارند از همین رو در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب و تصرف عرصه های ملی، قاچاق چوب و زغال، قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال و هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.