حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۰ درصد بیمه تکمیلی درمان کشور در بیمه دی انجام می‌شود
    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
    شناسه : 13770
    بازدید 1156
    7
    مدیر شعبه بیمه دی استان هرمزگان: دریانیوز// مدیر شعبه بیمه دی استان هرمزگان در نشست خبری سالروز تأسیس بیمه دی به معرفی این بیمه در سطح کلان کشوری پرداخت و گفت: شرکت بیمه دی از سوم اسفندماه سال ۱۳۸۴ در کشور تأسیس شد و عمده سهام این بیمه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بنیاد شهید و امور ایثارگران ( هلدینگ‌های مرتبط با بنیاد و بعضی از سهام نیز به صورت حقیقی و مربوط به خانواده شهدا) متعلق است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر شعبه بیمه دی استان هرمزگان در نشست خبری سالروز تأسیس بیمه دی به معرفی این بیمه در سطح کلان کشوری پرداخت و گفت: شرکت بیمه دی از سوم اسفندماه سال ۱۳۸۴ در کشور تأسیس شد و عمده سهام این بیمه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بنیاد شهید و امور ایثارگران ( هلدینگ‌های مرتبط با بنیاد و بعضی از سهام نیز به صورت حقیقی و مربوط به خانواده شهدا) متعلق است.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سیدمحمد حسینی از بیمه دی به عنوان بنگاه اقتصادی و بازرگانی و بیمه‌ای ارزشی یاد کرد و افزود: چون این شرکت وابسته به یکی از ارکان ارزشی نظام جمهوری است.وی با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی از سال ۱۳۹۶، قرارداد درمان بیمه بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا و جانبازان را منعقد کرد، گفت: تا قبل از این، نزد بیمه ایران بود.

    حسینی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرارداد بیمه دی قرار دارند، تصریح‌ کرد: این قراردادها جزو بزرگترین قراردادهای بیمه تکمیلی درمانی در صنعت بیمه هستند.وی در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه دی در سطح کشور، ۴۸ شعبه و یک‌هزار و ۳۰۰ نمایندگی دارد، افزود: درحال حاضر بیش از ۲۰ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان در صنعت بیمه کشور، توسط بیمه دی خدمات دریافت می‌کنند که این با توجه به شرکت‌های متعدد بیمه‌ای، درصد بسیار بالایی است و بیانگر جایگاه بزرگ بیمه دی است.

    مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه گفت: این شرکت با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور قرارداد دارد که باز هم به برکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حضور خانواده معظم شهدا سبب شده تا با این تعداد مرجع درمانی در سطح کشور منعقد شود که این نیز اعتباری دیگر برای شرکت بیمه دی است.

    حسینی اضافه کرد: به برکت حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت بیمه دی در حوزه توانگری مالی در سطح یک شرکت‌های بیمه‌ای کشور قرار دارد، درحال حاضر نیز بر اساس آمار منتشرشده توسط سازمان بورس و همچنین بیمه مرکزی، شرکت بیمه دی بین ۵ شرکت صنعت بیمه رقابت می‌کند که این نیز نشان دهنده جایگاه رفیع و معتبر به شرکت بیمه دی است.وی تأکید کرد: ارزش‌های کسب شده توسط شرکت بیمه دی به برکت قراردادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تلاش و کوشش همکاران در این شرکت است.

    مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان گفت: این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال خود یا به عبارتی الکترونیک‌سازی و به خاطر چشم‌انداز و ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان، یک سامانه تحت عنوان «دی‌دار» را طراحی کرده است و خانواده معظم شهدا با ورود به این سامانه، در هر لحظه و هر جایی، از خدمات دیجیتال بیمه‌ای بهره‌مند خواهند شد. بیمه‌شدگان می‌توانند برای دریافت این نوع خدمات *۱۶۷۱# را شماره‌گیری کنند، یا از طریق کافه بازار یا مایکت نیز به خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی دست یابند.

    حسینی بیان داشت: این اپلیکیشن با هدف صرفه‌جویی در وقت، ساده‌تر شدن فرآیند خرید بیمه‌نامه، مشخص بودن روند پرداخت خسارت‌ها و دسترسی ساده‌تر به آدرس شعب و یا مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی، در دسترس مشتریان قرار گرفته است و افراد تحت پوشش در هر ساعت از شبانه‌روز و هرجایی که باشند، می‌توانند با یک کلیک از طریق «دی‌دار»، اعلام خسارت کنند، مراکز خدمات حضوری را بیابند، بیمه‌نامه جدید بخرند.

    وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع شرکت بیمه دی به جامعه هدف این شرکت گفت: بیمه دی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا قدرت خرید مردم در بخش‌های مختلف، نیازهای صنایع و همچنین سازمان‌ها ادارات شرکت‌ها و اشخاص حقیقی حقوقی به نوعی قابل دسترسی باشد.مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: شاید شرکت بیمه دی تنها شرکت بیمه‌ای یا جز معدود شرکت‌هایی هست که «بیمه تکمیلی درمان انفرادی» را در راستای حمایت از مردم و اجرای مسئولیت اجتماعی خود را پایه‌گذاری و اجرا کرد.

    لذا از اصحاب رسانه تقاضا دارم حتما این موضوع مهم را به مردم اطلاع‌رسانی کنند، مردمی که شاید بابت بیماری‌های که مبتلا هستند، با توجه به شرایط درمان و هزینه‌های درمانی، هزینه‌های مضاعفی محتمل می‌شوند‌. البته این بیمه را حتی افرادی که فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند از خدمات این بیمه به صورت مستقل استفاده کند.

    حسینی گفت: به مناسبت سالروز تأسیس بیمه دی؛ بخشنامه‌ای در خصوص بیمه درمان تکمیلی خانواده دریافت کردیم که از امروز آغاز شده و پرداخت حق بیمه به صورت نقد و اقساط با شرایط خیلی خوب می‌باشد، این خدمت نیز در راستای حمایت از خانواده‌هاست که خیلی از مردم پیگیر این بیمه بودند، شاید جزو محدود شرکت‌هایی است که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، تعاریف بیمه‌های درمانی و خدماتی کشور، نگاه بسیار ویژه‌ای دارد، ولی چون مردم مطلع نیستند از این مزایا بهره‌مند نشدند.

    وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی اذعان داشت: این شرکت در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی جزو شرکت‌های پیشتاز هست و به جدیت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمه‌ای به پیش می‌رود، به گونه‌ای که در طول یک سال گذشته، رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم، امیدوارم در سال‌های آینده، به طور کامل به شرکتی تبدیل شود که بدون حضور مردم، خدمات بیمه‌ای بصورت الکترونیکی ارائه دهد.

    مدیر بیمه دی استان هرمزگان در این بخش از سخنان خود به تشریح فعالیت‌های ارائه شده در استان به جامعه هدف پرداخت و گفت: به دلیل وجود قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت بیمه دی، میز خدمت در شهرستان‌هایی مثل کیش، پارسیان، حاجی‌آباد، میناب و بندرلنگه، برپا شده تا خانواده شهدا، اسناد خود را تحویل و کار پرداخت انجام می‌گیرد. اگرچه در شهرستان‌ها شعبه نداریم ولی نمایندگان شرکت بیمه دی با اختیارات کامل در راستای جذب بیمه‌نامه و ارائه خدمات در این شهرستان‌ها مستقرند.

    حسینی با بیان اینکه شرکت بیمه دی از حالت سنتی خارج و به سمت و سوی ارائه خدمات الکترونیکی به پیش می‌رود، یادآور شد: بیمه‌شدگان از هر نقطه از استان هرمزگان می‌توانند با ورود به سامانه «دی‌دار» و یا از طریق شماره‌ تلفن ۱۶۷۱ که به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگو است از مزایای این بیمه مطلع و بهره‌مند شوند، البته فلسفه راه‌اندازی این شماره تلفن، نیز راهنمایی مردم از مزایای این بیمه است.

    وی همچنین به قرارداد شرکت ارزیابی خسارت در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این شرکت در زمینه اتومبیل فعالیت دارند و در شهرستان‌های مختلف، کارشناس تعیین کرده و خسارات تصادفات در سطح استان را پوشش بیمه‌ای می‌دهند.مدیر بیمه دی استان هرمزگان همچنین گفت: در استان هرمزگان حدوداً ۱۰ هزار بیمه‌شده بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مختلف بیمه بهره‌مندند، ۲۷۰ مرکز درمانی، طرف قرارداد این شرکت بیمه‌ای هستند، به دنبال احیای قرارداد برخی از این مراکز هستیم.

    حسینی ادامه داد: شرکت بیمه دی با تمام بیمارستان‌های دولتی سراسر استان هرمزگان قرارداد بیمه‌ای منعقد کرده است که فکر کنم هیچ شرکت بیمه‌ای، چنین ظرفیتی ندارد. اکثر درمانگاه‌های نظامی و متعلق به نیروهای مسلح در سطح استان، مکلف کرده‌اند که با شرکت بیمه دی قرارداد منعقد کنند.

    وی افزود: یکی از دلایل اصلی که مسئولیت شرکت بیمه دی را پذیرفتم این است که خودم از خانواده شهدا هستم و علاقه خاص و ویژه‌ و همچنین نگاه جهادی به خدمت در مناطق محروم دارم، از مراجع درمانی و آنهایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی در ارتباط هستند خواهش می‌کنم نگاه خدمت بی‌منت و خالصانه به خانواده شهدا را بیش از پیش تقویت کنند و صرفا نگاه مادی به خدمات بیمه‌ای این خانواده‌ها نداشته باشند، چراکه آنان شهدا و جانبازان و ایثارگران بر گردن همه ما حق دارند، حداقل مسئولیت اجتماعی و عاطفی در کنار خدمات بیمه‌ای داشته باشیم که اگر زمان واریز کم و زیاد داشت لغو قرارداد صورت نگیرد.

    مدیر بیمه دی استان هرمزگان با بیان اینکه هزینه‌های مستقیم بیمه‌شدگان در مدت زمان کمتر از هفت روز پرداخت می‌شود، تصریح کرد: درحالی که تا قبل از این، این روند خیلی طولانی بوده است. با نگاه کلان شرکت بیمه، هزینه‌های درمانی تا پایان آذرماه به مراجع درمانی نیز به طور کامل پرداخت شده است و هیچ مراجع درمانی از بیمه دی مطالبه ندارد، در صورتی‌که در گذشته به مدت ۶ الی یک‌سال تأخیرات داشته است. هزینه به بیمه‌شدگان نیز ماهیانه دو بار پرداخت می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.