حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گره های اقتصادی کشور  با تقویت بخش خصوصی باز می شود
    ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
    شناسه : 11345
    بازدید 1286
    10
    به گفته دو تن از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ دریانیوز// اتاق بازرگانی هرمزگان که در دوره دهم فعالیت خود تمام تمرکز خود را بر روی روانسازی قوانین برای فعالین اقتصادی به کاربسته است با همراهی و تعامل نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی می کوشد تا بتواند مسیر برای فعالیت بخش خصوصی هموار سازد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اتاق بازرگانی هرمزگان که در دوره دهم فعالیت خود تمام تمرکز خود را بر روی روانسازی قوانین برای فعالین اقتصادی به کاربسته است با همراهی و تعامل نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی می کوشد تا بتواند مسیر برای فعالیت بخش خصوصی هموار سازد. به گزارش خبرنگار دریا ، دکتر محمد آشوری و دکتر احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان اظهار داشتند: در برهه کنونی که مشکلات اقتصادی دنیا را تحت الشعاع قرار داده است اهمیت بخش خصوصی و نقش آن در رونق اقتصاد بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

    دکتر محمد آشوری در این رابطه اظهار داشت: بانک ها از یک سو و قوانین و بخشنامه های مخل کننده از سویی دیگر تولیدکنندگان را در تنگنا قرار داده است.وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس جایگاه واقعی خود را در استان به خوبی پیدا کرده است، از تلاش های بی وقفه ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای شکوفایی اقتصادی استان تقدیر کرد.
    آشوری تاکید کرد: میزان تاثیرگذاری اتاق بازرگانی هرمزگان در برهه کنونی قابل مقایسه با دوره های قبلی نیست و اتاق بازرگانی هرمزگان مورد وفاق و اعتماد بخش دولتی و بخش خصوصی است.احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بیان داشت: استفاده از ظرفیت های طلایی و  تجاری استان هرمزگان نباید در پوشش بخشنامه ها و قوانین دست و پاگیر مورد غفلت واقع شود. وی بیان داشت: خوشبختانه اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم و دهم توانسته است جایگاه بخش خصوصی در استان را به نقطه قابل قبولی برساند و کرسی های متعددی در حوزه استانی و ملی کسب نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.