حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کاندیداهای مجلس برنامه ارائه دهند
    ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
    شناسه : 13808
    بازدید 1108
    5
    دریانیوز// یکی از نقدهایی که همواره به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ، شوراها و...در انتخابات مختلف مطرح می شود، این ‌است که بیشترشان بدون برنامه عملیاتی وارد گود رقابت انتخابات می شوند و یا برنامه های شان چندان عملیاتی نبوده ودر حوزه شرح وظایف شان نبوده و یا اینکه پس از جمعه انتخابات ، بسیاری از وعده ها و قول هایی که به مردم داده اند را به فراموشی می سپارند که انتظار می رود در این دوره از رقابت های انتخاباتی، کاندیداها ارائه برنامه و همچنین کارنامه عملکردی شان را در راس برنامه های شان قرار دهند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یکی از نقدهایی که همواره به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ، شوراها و…در انتخابات مختلف مطرح می شود، این ‌است که بیشترشان بدون برنامه عملیاتی وارد گود رقابت انتخابات می شوند و یا برنامه های شان چندان عملیاتی نبوده ودر حوزه شرح وظایف شان نبوده و یا اینکه پس از جمعه انتخابات ، بسیاری از وعده ها و قول هایی که به مردم داده اند را به فراموشی می سپارند که انتظار می رود در این دوره از رقابت های انتخاباتی، کاندیداها ارائه برنامه و همچنین کارنامه عملکردی شان را در راس برنامه های شان قرار دهند.

    یکی از موضوعاتی که در این چند روزه بیشتر از طیف های مختلف شنیده می شود، این‌است که نمایندگان فعلی مجلس و همچنین ادوار گذشته چه خدماتی را برای مردم هرمزگان انجام داده اند ؟ این سوالات نشان می دهد بیشترنمایندگان مجلس در ادوار مختلف در اطلاع رسانی اقدامات شان ضعیف عمل کرده اند و به همین دلیل موکلان شان از اقدامات و پیگیری های شان در حوزه های مختلف چندان اطلاعی ندارند و یا بسیار کم اطلاع هستند که در این بخش نیاز است اطلاع رسانی بیشتری شود.

    در این چند روز باقیمانده تا روز انتخابات هم نمایندگان فعلی بایستی تلاش نمایند از اقدامات شان به مردم از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند .کاندیداهای انتخابات مجلس هم‌بایستی عملکردشان را در بخش هایی که حضور داشته اند، بصورت شفاف به مردم ارائه دهند تا مردم از توانمندی شان بیشتر اطلاع یابند.

    البته کاندیداها از آن طرف بایستی از برنامه های واقعی و عملیاتی و نه شعاری شان در چارچوب شرح وظایف نمایندگی شان به مردم بگویند تا مردم بتوانند انتخاب بهتر و اصلح داشته باشند‌. برخی از فعالان حوزه زیست محیطی استان نیز از بی توجهی به این حوزه در ادوار مختلف گلایه مندند و سوالاتی را از کاندیداهای محترم مجلس مطرح کرده اند که کاندیداها می توانند با پاسخگویی به این‌سوالات و دغدغه ها، موضع شان را در حوزه زیست محیطی و موضوعات مرتبط بیان کنند. در اینجا سوالاتی که مطرح شده را منتشر می کنیم تا کاندیداهایی که تمایل به پاسخگویی در این حوزه دارند، پاسخ شان را منتشر کنیم.
    ۱٫ استان هرمزگان هم زمان با توسعه صنعتی دچار چه پیامد ها و مخاطرات محیط زیستی بوده است ؟
    ۲٫ جایگاه مدیریت محیط زیست در برنامه های توسعه استان تا چه اندازه منطبق بر نیاز های استان هرمزگان بوده است؟
    ۳٫ آیا به موضوع بازیافت و اقتصاد چرخشی برای ایجاد اشتغال پایدار اعتقاد دارید؟
    ۴٫ آیا از میزان تولید پسماند استان در بخش های صنعتی و شهری اطلاع دارید؟ چه میزان از پسماندهای مذکور تحت مدیریت اصولی و چه میزان رها شده در طبیعت هستند؟
    ۵٫ برای تحقق توسعه پایدار استان و جلوگیری از بحران های محیط زیستی در زیست بوم های بی بدیل استان چه اقداماتی اثر گذار خواهد بود؟
    ۶٫ برنامه های نظارتی شما بر روند توسعه پایدار استان در بخش پسماندهای صنعتی را تشریح کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.