حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • پروژه‌های شاخص استان برای هفته دولت احصا شود
    ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    شناسه : 9601
    بازدید 1195
    8
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// / استاندار هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی برای هفته دولت گفت: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت در دستور کار مدیران استانی باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// / استاندار هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی برای هفته دولت گفت: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت در دستور کار مدیران استانی باشد.
    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته‌ها اظهار داشت: دولت در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح استان داشته که باید این اقدامات و دستاوردها برای مردم تبیین و تشریح شود. وی افزود: فرمانداران موظف هستند تمامی اقدامات و دستاوردهای دولت در مدت یاد شده را با استفاده از روش‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

    استاندار هرمزگان گفت: آن دسته از پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت کلنگ زنی و یا افتتاح شود بایستی ابتدا از سوی فرمانداران احصا و پالایش شوند و سپس به دبیرخانه ستاد در استان ارسال شوند تا در این ستاد برنامه ریزی در خصوص آن ‌ها صورت پذیرد. وی تصریح کرد: معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری نیز باید لیست پروژه‌های شاخص استان را احصا کرده و سهم شهرستان‌ها و دستگاه‌ها مختلف را مشخص کنند تا مدیران نسبت به برنامه ریزی برای کلنگ زنی یا افتتاح طرح‌ها اقدام کنند. دوستی گفت: باید استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی گسترده و همه جانبه از مجموع اقدامات انجام شده در دستور کار همه مدیران و فرمانداران باشد و کمیته اطلاع رسانی ستاد نیز در انتشار و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اهتمام ویژه داشته باشد.

    وی با تاکید بر اینکه بهبود کیفیت زیست شهری یکی از اساسی ترین اولویت‌های دولت است گفت: خوشبختانه هرمزگان در چندین حوزه از جمله رشد اقتصادی کشور، تولید مسکن و تولید شغل رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده که نیاز است به لحاظ حجم کار، اتفاقات خوب و رتبه‌های کسب شده اطلاع رسانی مناسبی با آمارهای شفاف به مردم صورت گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.