حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هیچ نیازی به حضور فرامنطقه‌ای‌ها در حوزه تامین امنیت خلیج فارس نیست
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۴
    شناسه : 8411
    بازدید 1266
    19
    دریادار تنگسیری: دریانیوز// فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برقراری امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز با هم‌افزایی و همگرایی کشورهای این منطقه انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور نامشروع کشورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس نیست.
    ارسال توسط : منبع : ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برقراری امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز با هم‌افزایی و همگرایی کشورهای این منطقه انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور نامشروع کشورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس نیست.
    دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در بازدید از جزایر نازعات خلیج فارس،‌ افزود: خلیج فارس متعلق به کشورهای این منطقه است و خودشان هم می‌توانند امنیت آن را برقرار کنند.فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) ادامه داد: جمهوری اسلامی همیشه از اصل راهبردی ائتلاف و اجتماع کشورهای حوزه منطقه خلیج فارس استقبال کرده و می‌کند و سیاست جمهوری اسلامی ایران هم همیشه تنش زدایی بوده و در عمل هم همواره این موضوع را ثابت کرده است.
    وی برحسن انجام ماموریت ذاتی نیروی دریایی سپاه در ایجاد ثبات امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز توسط دلاوران از جان گذشته نیروی دریایی سپاه تاکید کرد.
    دریادار پاسدار تنگسیری با تاکید بر نقش ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران در ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس، اضافه کرد: از همه رزمندگان دریادل و خانواده های بصیر و محترم که به‌صورت شبانه‌روزی برای دفاع از حریم مرزهای آبی حرم جمهوری اسلامی و ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز زحمت می کشند و عاشقانه در مسیر شهدای دریایی گام بر می‌دارند قدردانی و تشکر می‌کنم.

    فرمانده ندسا گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد چه شهدای والامقامی در این آب های نیلگون آسمانی شدند، آنها استقامت کردند، ایستادگی نمودند تا ما امروز ثمرات آن جانفشانی ها و ایثارگری ها که همان عزتمندی و افتخار آفرینی و استقلال جمهوری اسلامی هست شاهد باشیم، این سرنوشت جهاد فی سبیل الله هست که عزت می بخشد: «وَمَنْ جَاهَدَ فَإِنَّمَا یُجَاهِدُ لِنَفْسِهِ إِنَّ اللَّهَ لَغَنِیٌّ عَنِ الْعَالَمِینَ».
    وی ادامه داد: ما سربازان تا آخرین نفس، پشت سر ولی امر، نائب امام زمان(عج) امام خامنه ای(مدظله العالی) ثابت قدم و محکم خواهیم ایستاد و تمام اوامر و فرامین معظم‌له را اطاعت و خودمان را جانفدای حضرت ایشان می‌دانیم.

    دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن حضور میدانی در یگان‌های مستقر در جزایر، با ناویان (سربازان) و پایوران از نزدیک احوال پرسی و جویای وضعیت معیشتی،آمادی، نحوه مرخصی‌ها و ایاب و ذهاب نیروها شد و تاکید کرد بهترین وضعیت ممکن باید در جزایر خدمات دهی رفاهی و امکانات فراهم باشد.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعلام رضایتمندی فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از همه «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» (نیروی دریایی سپاه) گفت: بالاترین مدال افتخار ما، آن کاری است که موجبات رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نائب امام زمان (عج) در پی داشته باشد و ما بابت کسب این توفیق الهی از خداوند متعال بسیار شکر گذاریم و توشه‌ای امیدبخش برای دنیا وآخرت خود محسوب می‌کنیم.
    همچنین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام گرم و با محبت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به آنها ابلاغ کرد که موجب مشعوف شدن و خوشحالی سربازان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.