حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3116 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 82×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هوای  مه آلود گردشگری بندرعباس
    ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
    شناسه : 12111
    بازدید 1170
    5
    دریانیوز// حوزه گردشگری بندرعباس همواره مورد غفلت قرار است ونه از ظرفیت گردشگری دریا بخوبی استفاده شده است و نه اماکن گردشگری این شهر آنطور که شاید وباید معرفی شده‌اند و نه به حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت های این حوزه توجه شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حوزه گردشگری بندرعباس همواره مورد غفلت قرار است ونه از ظرفیت گردشگری دریا بخوبی استفاده شده است و نه اماکن گردشگری این شهر آنطور که شاید وباید معرفی شده‌اند و نه به حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت های این حوزه توجه شده است.

    نماينده ولي فقيه در هرمزگان نسبت به این حوزه بارها تذکرات و تاکیداتی داشته اند که بایستی مدنظر متولیان حوزه گردشگری و مدیریت ارشد استان قرار گیرد. امام جمعه بندرعباس در این باره همچنین گفت: استان هرمزگان با توجه به منابع و اماکن ارزشمندی که دارد، یکی از مناطق مهم گردشگری در سطح کشوراست. اما شهر بندرعباس متاسفانه به گذرگاه گردشگران تبدیل شده است و نه یک ایستگاه و توقفگاه برای گردشگران.محمدعبادی زاده افزود: بیشتر گردشگرانی که وارد بندرعباس می شوند، از این شهرمی گذرند و به سایر شهرهای استان از جمله قشم، کیش، مناطق گردشگری شرق و غرب استان و… می روند. بندرعباس به گذرگاه گردشگران تبدیل شده وجلوه‌هایی را برای ماندگاری چندروزه گردشگر در شهر بندرعباس ایجاد نکرده ایم.

    متاسفانه در شهر بندرعباس به اماکن میراثی و گردشگری چندان توجه نشده است. برخی از جلوه‌های فرهنگی ومیراثی استان روزبه روز درحال نابودی است و برای ایجاد اماکن گردشگری آینده نیز فکری نکرده‌ایم. براساس گزارش‌های دریافتی، برخی از اماکن تاریخی با عمر بیش از صد سال به دلیل عدم رسیدگی درست در حال تخریب هستندکه جلوه های جدیدی را برای گردشگری در شهر بندرعباس باید ایجاد شود. بسترهای خوبی در حوزه گردشگری در شهر بندرعباس داریم.

    دریا پشتوانه ارزشمند گردشگری است که در شهر بندرعباس از آن غفلت شده است. امروز با این شرایط بین بندرعباس که در کنار ساحل و دریا قرار دارد ونقاطی که خارج از نوار ساحلی هستند، تفاوتی وجود ندارد. وی از متولیان حوزه گردشگری خواست برای این حوزه تدبیری بیندیشند و برنامه‌ریزی کنند. امام جمعه بندرعباس گفت : امروز در سند شورای فرهنگ عمومی استان جلوه های گردشگری استان هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان بایستی مورد توجه قرار گیرد. مسئولان بایستی نگاه شان به بندرعباس، نگاهی ایستگاهی برای گردشگران ونه نگاه گذرگاهی باشد که مردم از این شهر بگذرند و به شهرهای دیگر بروند و توقفی در این شهر نداشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.