حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • همکاری مردم، عامل موثر در مدیریت مصرف آب در فصل تابستان
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
    شناسه : 9587
    بازدید 1292
    12
    دریانیوز// همکاری و مشارکت مردم می‌تواند عاملی موثر برای مدیریت مصرف آب در فصل تابستان و عبور از فصل گرما باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همکاری و مشارکت مردم می‌تواند عاملی موثر برای مدیریت مصرف آب در فصل تابستان و عبور از فصل گرما باشد.
    به گزارش خبرنگار دریا، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در فصل تابستان و افزایش مصرف آب در بخش های مختلف، شهروندان با رعایت الگوی های مناسب مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، این شرکت را در زمینه تامین آب یاری نمایند.
    مجید لشکری با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای هرمزگان همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف در فصل تابستان متمرکز کرده است، افزود: افزایش دمای هوا در فصل تابستان ، موجب افزایش حداکثری مصرف آب می شود لذا در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان عزیز هستیم تا با مصرف منطقی و صحیح خود و جلوگیری از هدر روی آب ما را در انجام این وظیفه یاری کنند.
    وی با درخواست از هم استانی های عزیز درخصوص صرفه‌جویی در مصرف آب شرب بهداشتی گفت: آب ارزشمند‌ترین هدیه الهی و مهم‌ترین عامل تداوم حیات است. در این راستا همشهریان گرامی حتی‌المقدور در ساعت ۱۴ الی ۱۶ عصر که اوج مصرف آب است از مصارف غیرضروری خودداری کنند.
    وی در پایان تصریح کرد: تلفن گویای ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به درخواست ها و گزارش‌های مختلف هم استانی‌های عزیز در بخش های مختلف می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.