حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نفت ستاره خلیج فارس شرکت برتر مشتری مدار ایران
    ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
    شناسه : 10858
    بازدید 1410
    14
    گروه خبر // در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور برگزار شد، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور برگزار شد، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
    به گزارش خبرنگار دریا، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
    با بررسی‌های صورت گرفته طی شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری‌مدار معرفی شد. در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

    هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.