حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3020 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ناصر عبدالهي يك صدا و هزار خاطره ماندگار است
    ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۱۳
    شناسه : 12297
    بازدید 1215
    10
    دریانیوز//رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با خانواده مرحوم ناصرعبدالهی دیدار و گفت و گو کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با خانواده مرحوم ناصرعبدالهی دیدار و گفت و گو کردند.

    امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: ناصر عبداللهی با صدای ماندگار و تأثیرگذار خود جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین هنرمندان در زمان حیات و هم اكنون است.

    کاردانی با اشاره به اینکه این هنرمند جنوبی توانست نواهای ارزنده‌ و ماندگاری از خود به یادگار بگذارد، افزود: ناصر عبدالهی از زمان نوجوانی که فعالیت هنری خود را آغاز کرد و وارد عرصه حرفه ای این حوزه شد در ترانه های خود از خواننده ای تقلید نمی کرد و یک صدایی ماندگار و منحصر به فرد داشت.

    این مقام مسئول در این ديدار ادامه داد: مجموعه آرامستان برای آیین سالگرد مرحوم ناصر عبدالهی همکاری لازم را دارد که این مراسم به بهترین شکل برای گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند برگزار شود.

    علیرضا عبدالهی برادر مرحوم ناصر عبدالهی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست مجموعه آرامستان در خصوص همکاری های لازم گفت: ناصر تمام عمرش برای همه ما خواند و اینک وظيفه ما قدر شناسی و يادكردن از اوست.

    وی افزود: از همه مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس، جامعه هنری و همه عزیزانی که با صدای ماندگار ناصر عبدالهی خاطره دارند دعوت میکنم در مراسم سالگرد اسطوره موسیقی جنوب، همراه با رونمایی از یادمان جديد منزل ابدی اش که در مورخ ۲۹ آذرماه ١٤٠٢ ساعت ۱۵:۳٠ در بهشت زهرا(س) باغو قطعه مفاخر حضور به هم برسانند و ياد و نامش را گرامی بدارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.