حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسیر عبور را باز کنید
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۱
    شناسه : 8921
    بازدید 1176
    9
    دریانیوز// استان هرمزگان به دلیل داشتن جاذبه‌های فراوان همواره مورد توجه بسیاری از هم‌وطنان و گردشگران قرار می‌گیرد و در بسیاری از ماه‌های سال به ویژه در پاییز و زمستان مسافران زیادی به این استان سفر می‌کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استان هرمزگان به دلیل داشتن جاذبه‌های فراوان همواره مورد توجه بسیاری از هم‌وطنان و گردشگران قرار می‌گیرد و در بسیاری از ماه‌های سال به ویژه در پاییز و زمستان مسافران زیادی به این استان سفر می‌کنند.
    علاوه بر آن نزدیکی به دریا موضوع قاچاق در این استان را نیز افزایش داده است. این روزها در بسیاری از جاده‌های استان هرمزگان تردد خودروهایی با عنوان سوخت بر را شاهد هستیم که برای رانندگان و مردم استان به معضل بزرگی تبدیل شده است. در این راستا کارهای مختلفی اجرا شده و در برخی نقاط ایستگاه‌های ایست و بازرسی برای برخورد با این خودروها ایجاد شد که برخی نیز برچیده شدند.
    یکی از مسیرها و جاده‌هایی که تردد سوخت برها در آن زیاد است مسیر بندرخمیر به سمت بندرعباس می‌باشد. از این رو ایست و بازرسی «پل» که در این مسیر قرار دارد و به منبع آب نیز معروف است اقدام به بستن یکی از مسیرهای عبوری می‌کند که این موضوع مشکلاتی را برای دیگر رانندگان ایجاد می‌نماید. این مسیر که مسیر دسترسی به بندر پل و تردد خودرو به جزیره قشم می‌باشد. جزیره قشم یکی از جاذبه‌های استان می‌باشد که همواره مورد توجه گردشگران و مسافران از نقاط مختلف کشور می‌باشد که با خودروی شخصی قصد دارند به این جزیره سفر نمایند.
    در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که در این مکان صف طولانی برای عبور از این ایست و بازرسی تشکیل می‌شود و تمامی خودروها اعم از سبک و سنگین مجبورند در یک صف قرار بگیرند تا از این ایست بازرسی عبور کنند. این در حالی است که برای تردد در باند رفت و برگشت مسیر عبور خودروهای سبک و سنگین از هم جدا شده است اما بستن یکی از مسیرها باعث شده است که تردد رانندگان تنها در یک مسیر امکان‌پذیر باشد که این موضوع موجب به وجود آمدن ترافیک‌های سنگین به ویژه صبح‌ها و عصرها می‌شود.
    برای اینکه تردد در این مسیر برای رانندگان به ویژه گردشگران آسان شود، نیاز است که هر دو مسیر عبور خودروهای سبک و سنگین باز شود. بسته بودن یکی از مسیرها باعث بی‌نظمی و معطلی رانندگان این مسیر شده‌است. امید است که معطلی رانندگان در این مسیر کاهش یافته و ارائه خدمت مناسب‌تری به آنها صورت گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.