حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مسکن ملی بندرعباس را روی خط ساخت وساز ببرید
    ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
    شناسه : 10834
    بازدید 1452
    14
    دریانیوز//طرح نهضت ملی در بندرعباس در حالی دو سال با تاخیر وارد فاز اجرا شد که از دو ماه قبل تسطیح اراضی 161هکتاری شروع شده است و اما همچنان ساخت وساز واحدهای مسکونی شروع نشده و با توجه به اینکه قرار بود این پروژه 15هزار واحدی بصورت فازبه فاز اجرا شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//طرح نهضت ملی در بندرعباس در حالی دو سال با تاخیر وارد فاز اجرا شد که از دو ماه قبل تسطیح اراضی ۱۶۱هکتاری شروع شده است و اما همچنان ساخت وساز واحدهای مسکونی شروع نشده و با توجه به اینکه قرار بود این پروژه ۱۵هزار واحدی بصورت فازبه فاز اجرا شود و فصل کاری در بندرعباس در نیمه دوم سال است، ضرورت دارد هرچه سریعتر عملیات ساخت وساز نیز شروع شود.

    استاندار هرمزگان در روز آغاز رسمی این پروژه اعلام کرد برای ۲۰ هزار نفر در این طرح اشتغالزایی می شود و تاکید نمود که از بومیان استفاده شود که هنوز مشخص نیست نیروی مورد نیاز این طرح از بومیان تامین شده است یا نه و اینکه چرا زودتر عملیات اجرایی ساخت و ساز مجتمع های مسکونی شروع نمی شود؟ متاسفانه بیشترین ظلم و جفا را در حق مردم بی خانمان و مستاجران بندرعباسی مسئولانی کردند که با بی تدبیری و سنگ اندازی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس را دو سال به تاخیر انداختند و قیمت مسکن و رهن واجاره جهش چند برابری داشته است. از مرداد که عملیات تسطیح اراضی در اتوبان شهیدرجایی آغاز شد، مردم امیدوار شدند پروژه‌ها زودتر ساخته و تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شود که همچنان روند اجرا به کندی پیش می رود.

    از طرفی دیگر در حالیکه نیمه تیرماه سال گذشته از متقاضیان مسکن ملی ثبت نام شد، اما همچنان روند پالایش متقاضیان تکمیل نشده و مردم از این روند ناراضی هستند. موضوع دیگر اینکه بندرعباسی ها منتظرند تا ثبت نام جدید از متقاضیان مسکن شروع شود که انتظار می رود متولیان مربوط زودتر سایت را برای ثبت نام باز کنند تا افرادی که تاکنون از مسکن، زمین و تسهیلات مسکن دولتی استفاده نکرده اند، بتوانند ثبت نام نموده و خانه دار شوند.

    دولت سیزدهم که وعده احداث چهارمیلیون مسکن را به مردم داده است، ضرورت دارد سهمیه بندرعباسی‌ها نیز افزایش یافته تا همه کسانی که شرایط لازم را دارند، بتوانند در این طرح ثبت نام نموده وخانه دار شوند. متاسفانه در دولت گذشته هیچ طرح مسکنی اجرا نشده و بازمانده های آن دولت هم در مقابل اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم قدعلم کردند و کارشکنی داشتند تا دولت در اجرای این طرح موفق نشود که این وضعیت منجر به افزایش حبابی قیمت مسکن و اجاره شده است و طرح‌های دولت در حوزه مسکن می تواند حباب قیمت مسکن را از بین برده و مردم را به خانه دار شدن امیدوار کند که متولیان مربوطه بایستی در اجرای این طرح بخصوص در شهری مانند بندرعباس که عقب ماندگی دوساله در اجرای طرح دارد، جدیت بیشتری داشته باشند و ساخت وساز ۱۵ هزار واحد مسکن در بندرعباس سریعتر آغاز شود تا مردم به خانه دار شدن با حمایت های دولت امیدوارتر شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.