حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3054 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مزیت‌های سازمان تامین‌اجتماعی به کل جامعه تعمیم پیدا می‌کند
    ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۲۴
    شناسه : 11605
    بازدید 1413
    3
    دادستان بندرعباس در دیدار با مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان: دریانیوز//  عباس اکبری مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان هرمزگان با عارف اکبری دادستان جدید بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دادستان جدید گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در استان خدمات بیمه‌ای خود را از طریق هفده شعبه و شش واحد کارگزاری به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش ارائه می‌کند که چهار شعبه آن در شهر بندرعباس قرار دارد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  عباس اکبری مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان هرمزگان با عارف اکبری دادستان جدید بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دادستان جدید گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در استان خدمات بیمه‌ای خود را از طریق هفده شعبه و شش واحد کارگزاری به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش ارائه می‌کند که چهار شعبه آن در شهر بندرعباس قرار دارد.

    عباس اکبری افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۳۴ هزار نفر در استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند که ۵۲درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.اکبری به تعداد بیمه‌شدگان استان اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون ۹۲۴ هزار و ۵۵۹ نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هرمزگان قرار دارند.وی درباره مستمری‌بگیران استان نیز بیان کرد: ۱۰۹هزار و ۶۰۸ نفر مستمری‌بگیر سازمان تامین‌اجتماعی در استان هرمزگان هستند که از این تعداد، ۵۹هزار و بیست نفر مستمری‌بگیر اصلی و ۵۰ هزار و ۵۸۸ نفر مستمری‌بگیر تبعی هستند. اکبری اظهارداشت: سازمان تامین‌اجتماعی علاوه بر خدمات درمانی که ارائه می‌کند، تعهداتی در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت نیز به افراد تحت پوشش ارائه می‌کند که از جمله آن می‌توان به پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، کمک بارداری، هدیه هزینه ازدواج، اروتز و پروتز و … اشاره کرد. اکبری گفت: سازمان تامین‌اجتماعی از جمله سازمان‌هایی است که بخشی از امنیت اجتماعی جامعه را برعهده دارد.مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان اظهارکرد: پایه و اساس پرداخت‌های سازمان تامین‌اجتماعی بر مبنای حق بیمه دریافتی از بیمه‌شدگان است و برای پرداخت تعهدات، شرکت‌ها و کارگاه‌ها باید حق بیمه خود را به موقع پرداخت نمایند تا خللی در روند ارائه خدمت به جامعه هدف صورت نگیرد.
    اکبری با بیان اینکه برای پایداری منابع در سازمان تامین‌اجتماعی، ارسال و پرداخت به موقع حق بیمه‌ها اهمیت زیادی دارد بیان کرد:در برخی شرکت‌ها و کارگاه‌های بیمه‌پرداز نوعی فرار بیمه‌ای و عدم پرداخت حق بیمه واقعی مشاهده می‌شود که این امر حقوق بیمه‌شدگان را ضایع می‌کند.در ادامه دادستان بندرعباس عنوان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی یک سازمان عمومی و همگانی است که مزیت‌های آن به کل جامعه تعمیم پیدا می‌کند و هر زمان نام بیمه برده می‌شود، عنوان تامین‌اجتماعی در ذهن تداعی می‌شود.عارف اکبری خاطرنشان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی جامعه هدف بزرگی دارد و بسیاری از اقشار از جمله کارگران، کارمندان و … را دربرمی‌گیرد و بازنشستگان نیز چشم امید به این سازمان دارند. اکبری اضافه کرد: مجموعه دادستانی برای احقاق حقوق کارگران و حفظ و پایداری عدالت در جامعه با تمام ظرفیت‌های خود در کنار سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارد تا هیچ حقی از این اقشار زحمتکش جامعه ضایع نشود.وی اظهارداشت: چنانچه شرکت‌ها به ویژه کارگاه‌های بزرگ خللی در روند پرداخت حقوق بیمه‌ای کارکنان و کارگران وارد کنند، با دعوت از این شرکت‌ها مسائل و مشکلات را حل نمود یا با تشکیل پرونده قضایی اعمال حق صورت پذیرد و همه کارگاه‌ها باید به اهمیت پرداخت حق بیمه واقف باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.