حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مرددین شرکت در انتخابات بشتابند
    ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
    شناسه : 13938
    بازدید 1122
    6
    دریانیوز//سرانجام روز سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ماه فرا رسید و ملت شریف ایران با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخد رای به نمایندگان اصلح خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای دادند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//سرانجام روز سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ماه فرا رسید و ملت شریف ایران با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخد رای به نمایندگان اصلح خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای دادند.

    مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌دانستند که شرکت در انتخابات یک وظیفه قانونی و شرعی است‌ و باید برای تعیین سرنوشت کشور به انجام این عمل مهم جامه عمل بپوشاند.

    هر چند که طبق اطلاعیه شماره ۳۳ ستاد انتخابات کشور مدت زمان اخذ رای در سراسر کشور را تا ساعت۲۴:۰۰ (۱۲ شب ) تمدید شده است.

    اما کسانی هستند که برای شرکت در انتخابات همچنان مردد هستند و هنوز در پای صندوق‌های اخد رای حاضر نشده اند.

    این افراد باید به این نکته توجه کنند که خواسته و یا ناخواسته دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند و در این یک ساعت مانده به اتمام رای گیری هر چه سریعتر در محل‌های اخذ رأی مراجعه کنند و با رای خود دشمنان را مایوس کنند.

    مقام معظم رهبری هم در آخرین توصیه خود به مرددین فرمودند: “آخرین حرف من خطاب به مرددین انتخابات این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست”.

    لذا این را می‌طلبد که این عده با حضور خود پای صندوق‌های رای سیلی محکمی را دشمنان قسم خورده بزنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.