حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مددجویان کمیته و بهزیستی برای تعیین تکلیف ثبت نام شان به راه وشهرسازی مراجعه کنند
    ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۴۲
    شناسه : 11571
    بازدید 11263
    11
    متقاضیان مسکن ملی سهم آورده شان را واریز کنند دریانیوز//معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که تایید شده و پیامک واریز سهم آورده دریافت کرده اند، خواست تا نسبت به واریز سهم آورده و تکمیل آن اقدام کنند تا پروژه ها زودتر ساخته شده وبه آنها تحویل شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که تایید شده و پیامک واریز سهم آورده دریافت کرده اند، خواست تا نسبت به واریز سهم آورده و تکمیل آن اقدام کنند تا پروژه ها زودتر ساخته شده وبه آنها تحویل شود.
    سعید حاجبی افزود: پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها پیشرفت خوبی دارد و با واریز سهم آورده توسط متقاضیان، واحدهای مسکونی حداکثر تا خردادماه تحویل می شوند.
    حاجبی اظهار داشت: ساخت وساز پروژه ۱۵هزار واحدی شمال اتوبان شهیدرجایی بندرعباس بزودی شروع می شود و آماده سازی و تسطیح اراضی در حال انجام می باشد.
    وی خاطرنشان کرد: در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس نیز ‌‌شش هزار طرح نهضت ملی مسکن واحد درحال اجراست که برخی از این پروژه ها در ماه‌های آتی واگذاری شان آغاز می شود.
    معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان اظهار داشت :در هرمزگان ۳۰ درصد بیشتر از برنامه چهار ساله استان زمین واگذار شده است.
    وی گفت: براساس تاکیدات رئیس جمهور و استاندار هرمزگان، پروژه ها به محض آماده شدن به مردم تحویل می شود.
    حاجبی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان و دهه فجر هم تعداد زیادی واحدطرح نهضت ملی مسکن آماده شده و به متقاضیان واگذار می شود.
    وی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خواست جهت تعیین تکلیف ثبت نام شان در طرح نهضت ملی مسکن به ادارات راه وشهرسازی محل سکونت شان مراجعه کنند.
    به گفته وی از ۱۰هزار نفر مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند، فقط ۳۱۱۷ نفر مراحل ثبت نام را تکمیل نموده اند و مابقی بایستی ظرف مدت ده روز جهت تعیین تکلیف ثبت نام شان به ادارات راه وشهرسازی در شهرستان های محل درخواست شان مراجعه نمایند .همچنین دولت تسهیلات بلاعوض به این مددجویان پرداخت می کند.
    حاجبی گفت: همکاری بانک ها برای پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در استان بهبود یافته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.