حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لزوم افزایش همکاری‌ها برای عرضه ماهی و میوه
    ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
    شناسه : 10308
    بازدید 1179
    7
    دریانیوز// درحالی دوهفته قبل فرماندار بندرعباس در جمع خبرنگاران خبر از راه اندازی سه مکان عرضه ماهی با قیمتی معادل 30 درصد ارزان‌تر از قیمت بازار توسط شیلات داده بود که انتظار می رفت با همکاری سایر دستگاه جهت تامین مکان این موضوع زودتر محقق شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// درحالی دوهفته قبل فرماندار بندرعباس در جمع خبرنگاران خبر از راه اندازی سه مکان عرضه ماهی با قیمتی معادل ۳۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار توسط شیلات داده بود که انتظار می رفت با همکاری سایر دستگاه جهت تامین مکان این موضوع زودتر محقق شود.

    بهتر است در غرب وشرق ومرکز شهر این غرفه های عرضه ماهی راه اندازی شوند تا همگان دسترسی داشته باشند واز ترافیک وصرف وقت وهزینه شهروندان جهت رفتن به این اماکن کاسته شود. بازار صادقیه از جمله مکان هایی است که متاسفانه در سال های اخیر بدون استفاده مانده است و می تواند به عنوان مرکز عرضه ماهی در شرق شهر و بازارچه کنار اداره کل بازرسی استان و بازار شیلات را می توان برای عرضه ماهی اختصاص داد.

    متاسفانه در هفته های اخیر شاهد افزایش قیمت ماهی در بندرعباس هستیم که ماهی را از سفره جمعیت بیشتری از شهروندان حذف کرده است و این سوال همیشه بی پاسخ مانده است که چرا در شهری بندری زندگی می کنیم واز آن طرف قیمت آبزیان به حدی بالاست که نمی توانیم به راحتی ماهی ومیگو بخریم وانتظار منطقی این است که قیمت آبزیان در شهرهای بندری ارزان‌تر از سایر مناطق باشد. حال که فرمانداری و شیلات عزم شان راجزم کرده اند تا با استفاده از ظرفیت اتحادیه آبزیان اقدام به عرضه مستقیم ماهی و ۳۰درصد ارزان‌تر از قیمت بازار نمایند، انتظار می رود شهرداری بندرعباس در واگذاری این اماکن همکاری لازم را داشته باشد و سایر دستگاه ها نیز حمایت و همکاری لازم را جهت اجرای این طرح مردم پسند وضروری داشته باشند.

    فرماندار بندرعباس در آن جلسه مطبوعاتی همچنین از توزیع مرغ و گوشت منجمد در ایام خاص و در زمانی که کمبود این اقلام در بازار وجود داشته باشد، خبرداد وافزود: همچنین بزودی در ۱۲ نقطه شهر توسط شهرداری بندرعباس میوه وتره بار با ۱۵تا۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود که غرفه ها بصورت رایگان در اختیار متقاضیان توزیع میوه و تره بار قرار می گیرد. بندرعباسي ها منتظرند هرچه زودتر وعده های آقای فرماندار محقق شوند. واقعیت این است که بدلیل گرانی این اقلام ضروری، سفره ها بسیار کوچک تر شده اند واین موادغذایی و میوه وتره بار از سبد غذایی بسیاری از شهروندان در استانی که مقام نخست فقرو فلاکت، بیکاری و گرانی را دارد، حذف شده است وبرای بزرگترشدن سفره ها بایستی آبزیان، میوه وتره بار و مرغ و گوشت راحت تر وارزانتر در دسترس شهروندان قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.