حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • فضای کشور در حال حاضر فضای امیدواری است
    ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۲۲
    شناسه : 6920
    بازدید 1364
    7
    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی هرمزگان: دریانیوز// جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
    با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی هرمزگان جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه گفت: کارکنان سازمان تامین اجتماعی همانند سربازان مردم در حال ارائه خدمت در جامعه هستند.
    میرهاشم موسوی افزود: اقداماتی که در استان هرمزگان انجام شده است به خاطر تلاش همه همکاران در بخش بیمه‌ای و درمانی استان می‌باشد.
    موسوی بیان کرد: فضای کشور در حال حاضر فضای امیدواری است و با همت و تلاش‌هایی که صورت گرفته‌است، دستاوردهای خوبی را در کشور شاهد هستیم.
    وی خاطرنشان کرد: هر جایی که ضعف و ناامیدی و ناکارآمدی وجود داشته است به دلیل نوع نگاه ما به مسائل بوده است.
    وی عنوان کرد: ما باید این دیدگاه را در خود تقویت کنیم که اگر به دستاوردها نگاه کنیم و طبق آن حرکت کنیم، بر ضعف‌ها و تهدیدها در همه عرصه‌ها می‌توانیم غلبه پیدا کنیم و در بخش‌هایی که دچار ضعف هستیم، موفقیت بدست آوریم.
    موسوی اظهارکرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، در عرصه‌های اجتماعی و حوزه رفاه شاهد پیشرفته‌های بسیاری بوده‌ایم و تحولات این حوزه ها در بعد از انقلاب دارای جهش بسیار بزرگی است.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به افزایش امید به زندگی که از ۵۵ سال به ۷۵ سال به بالا با وجود تمامی مشکلات رسیده‌است اشاره کرد.
    وی اظهارداشت: از ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی می توان به تنوع خدمات، گستردگی خدمات، پیچیدگی خدمات و غافلگیری در آن اشاره کرد.
    وی گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از دستگاه‌های پر تنوع در ارائه خدمات است که از خدمات آن می‌توان به خدمات بیمه‌ای، تعهدات کوتاه مدت، تعهدات بلند مدت، تعهدات درمانی و غیره اشاره کرد.
    این مسئول اظهارداشت: در گستردگی خدمات سازمان تامین اجتماعی شاهد این هستیم که ارائه خدمات در سراسر کشور و حتی خارج از پهنای کشور انجام می‌شود.
    موسوی عنوان کرد: با توجه به تنوع خدمات و ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی، تنها یک رویکرد است که می‌تواند مدیریت کند و آن هم مدیریت راهبردی است که در غیر این صورت نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.
    وی در پایان بیان کرد: در زمینه درمانی ۱۳۳ پروژه عمرانی در توسعه خدمات با مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان تامین اجتماعی در حال اجرا می‌باشد.

    کسب رتبه برتر در طرح بیمه فراگیر خانواده ایران
    در ادامه مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این جلسه گفت: در استان هرمزگان ۱۷ شعبه اصلی، ۱۳ شعبه اقماری و شش کارگزاری خدمات بیمه‌ای را به جامعه هدف ارائه می‌کنند.
    عباس اکبری افزود: استان هرمزگان دارای یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که از این تعداد بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.
    اکبری بیان کرد: در هرمزگان ۳۰ هزار کارگاه وجود دارد که در حال فعالیت می‌باشند.
    وی عنوان کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد ادارات کل تیپ دو در سه ماهه سوم توانست رتبه برتر را کسب کند که این رتبه در سه ماهه اول، چهارم و در سه ماهه دوم، دوم کشوری بوده است که حرکت روبه رشدی داشته‌است.
    اکبری برخی از دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار نظام مدیریت دانش و برگزاری همایش درآمد از جمله اقداماتی است که در سال جاری انجام شده است تا بتوانیم از تجربیات کارکنان این سازمان که در شرف بازنشستگی قرار دارند استفاده نماییم.
    وی ادامه‌داد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایران، استان هرمزگان توانست رتبه اول جذب این طرح را به خود اختصاص دهد.
    اکبری در پایان اظهارداشت: از دیگر دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان می‌توان به برتر شدن این اداره در حوزه ارتباطات مردمی در سطح ادارات کل استان‌های کشور، کسب مقام برتر در حوزه عفاف و حجاب در استان، کسب رتبه برتر در اقامه نماز برای دومین سال متوالی و معرفی یک بانوی نمونه در زمینه عفاف و حجاب در استان اشاره کرد.

    وجود تعامل خوب درمانی و بیمه‌ای در هرمزگان
    در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان تعامل خوبی بین کارکنان درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی استان وجود دارد.
    دکتر غلامعباس مومنی بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس دومین بیمارستان بزرگ شهر بندرعباس می‌باشد که از نظر تخت ۱۰ درصد تخت استان را شامل می دهد اما ۴۰ درصد از خدمات را به جامعه ارائه می‌کند.
    مومنی اظهارداشت: دو بخش آنژیوگرافی و درمان ناباروری مهمترین کمبودهای بیمارستان خلیج‌فارس می‌باشد که امیدواریم این موضوع نیز برطرف شود.
    وی به راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها از جمله حاجی‌آباد، کیش، بندرخمیر و بستک اقداماتی برای احداث درمانگاه انجام شده است که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر شاهد ساخت آنها باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.