حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • فصل سازندگی و بهار ساخت وساز را از دست ندهید
    ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
    شناسه : 11659
    بازدید 1186
    5
    دریانیوز// نیمه دوم سال که بدلیل بهاری بودن هوای هرمزگان بهترین زمان برای ساخت وساز وفعالیت های عمرانی است، دستگاه های متولی بایستی این فرصت را ازدست ندهند.بخش مسکن سازی در طرح نهضت ملی مسکن بایستی در پاییز و زمستان بیشترین پیشرفت را داشته باشد و پروژه ها را بسازند وبه سرانجام برسانند. در تابستان بدلیل گرمای 40 و50 درجه هوا ساخت وساز وفعالیت های عمرانی بشدت کاهش می یابد، اما الان که هوا خنک است، باید پروژه ها باسرعت اجرا شوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی
    پ
    پ

    دریانیوز// نیمه دوم سال که بدلیل بهاری بودن هوای هرمزگان بهترین زمان برای ساخت وساز وفعالیت های عمرانی است، دستگاه های متولی بایستی این فرصت را ازدست ندهند.بخش مسکن سازی در طرح نهضت ملی مسکن بایستی در پاییز و زمستان بیشترین پیشرفت را داشته باشد و پروژه ها را بسازند وبه سرانجام برسانند. در تابستان بدلیل گرمای ۴۰ و۵۰ درجه هوا ساخت وساز وفعالیت های عمرانی بشدت کاهش می یابد، اما الان که هوا خنک است، باید پروژه ها باسرعت اجرا شوند.

    از طرفی دیگر موانع اجرای این پروژه ها بایستی برطرف شود. در برخی شهرهای استان گویا بعضی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن چندین ماه بدلیل عدم تامین سوخت ماشین آلات در حوزه ساخت مسکن تعطیل بودند که در آخرین جلسه شورای مسکن گویا در این حوزه مصوبه ای داشتند تا مشکل برطرف شود، اما نباید چنین مشکلاتی وجود داشته باشد تا مهمترین طرح دولت برای خانه دار شدن اقشار مختلف به نتیجه برسد.در حوزه بانک ها هم برای پرداخت تسهیلات مشکلاتی داشتیم که گویا اکنون وضعیت بهبود یافته است. بایستی از هم اکنون اجرای پروژه های مسکن ملی با سرعت و دو و سه شیفته کار شود تا واحدهای مسکونی ساخته شوند و از اواخر امسال و سال آینده تمام واحدهای مسکونی واگذار شوند تا تمام متقاضیان مسکن، خانه دار شوند. همچنین بایستی ثبت نام از متقاضیان جدید مسکن ملی نیز آغاز شود. از طرفی دیگر بایستی روند اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان که به اذعان متولیان مربوطه روند خوبی دارند، به تصویر کشیده شوند تا مردم امیدشان به خانه دار شدن افزایش یابد و سهم آورده شان را تکمیل کنند تا خانه ها زودتر تکمیل وبه متقاضیان واگذار شوند. در سفر رئیس جمهور به استان و دهه فجر امسال هم قرار است هزاران واحد در سطح استان واگذار شوند و تا خردادماه هم بیشتر واحدهای ویلایی در شهرستان ها واگذار می شوند.

    اما برای کوتاه تر شدن زمان احداث و واگذاری املاک به مردم ضرورت دارد بازدیدها و بازرسی ها از روند ساخت وساز پروژه ها افزایش یافته و موانع پیش رو برطرف شده تا واحدهای مسکونی سریعتر ساخته شده وبه مردم واگذار شوند و اگر روند ساخت وساز باسرعت پیش رود، بطور حتم در سال جاری و سال آینده در چند مرحله خانه های ساخته شده به مردم واگذار شده و بسیاری از مستاجران و افراد فاقد مسکن خانه دار مي شوند. به همین دلیل هم تاکید داریم که فصل سازندگی در هرمزگان را ازدست ندهیم واز این فصل به عنوان بهارساخت وساز مسکن ملی و سایر طرح های عمرانی بایستی بیشترین بهره را برد. امسال باید هزاران نفر در هرمزگان خانه دار شوند. در سال آتی نیز چندبرابر امسال صاحب خانه شوند. در این دولت مردمی هیچ شخصی نباید بی خانه بماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.