حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عصبانیت از اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی
    ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
    شناسه : 9305
    بازدید 1144
    10
    دریانیوز//مأموریت رئیس کل دادگستری هرمزگان به مدعی العموم برای الزام دستگاه های مسئول به بررسی و حل مشکل صف های طولانی در جایگاه‌های سوخت، نشان از عزم دستگاه قضایی هرمزگان برای ساماندهی وضعیت سوخت و رفع مشکلات مردم و رانندگان برای تامین سوخت است که برخی ها از این اقدام دستگاه قضایی عصبانی هستند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مأموریت رئیس کل دادگستری هرمزگان به مدعی العموم برای الزام دستگاه های مسئول به بررسی و حل مشکل صف های طولانی در جایگاه‌های سوخت، نشان از عزم دستگاه قضایی هرمزگان برای ساماندهی وضعیت سوخت و رفع مشکلات مردم و رانندگان برای تامین سوخت است که برخی ها از این اقدام دستگاه قضایی عصبانی هستند و گویا مصالح و منافع شان درمعرض خطر قرار دارد و فرصت عرض اندام را ندارند که این موضوع نشان می دهد مسیری که دستگاه قضایی استان برای دفاع از حقوق مردم می رود، صحیح است که جای قدردانی دارد.
    روابط عمومی دادگستری هرمزگان در خبری که به رسانه ها ارسال کرده است، نوشته است: رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: به دادستان‌ بندرعباس به عنوان مدعی العموم مأموریت داده شده تا با الزام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و دیگر ادارات متولی، به صورت کارشناسی و ریشه ای مشکل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت را حل کند.

    مجتبی قهرمانی اظهار داشت: در راستای اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها در مناطق مختلف استان و با توجه به ادامه نگرانی مردم نسبت به سهمیه کارت سوخت‌هایشان، به دادستان‌ بندرعباس مأموریت داده شده تا با الزام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و دیگر ادارات متولی، با کار کارشناسی دقیق علت تشکیل صف های طولانی در جایگاه‌های سوخت را بررسی نمایند.
    وی تصریح کرد: با حضور میدانی مسئولان قضایی در محل جایگاه های سوخت و رصد مستمر فضای مجازی مشخص شد که برخی از مردم مدعی هستند این میزان سوخت موجود در کارت ها کفایت نمی کند و جمع آوری کارت‌های آزاد از پمپ بنزین ها نیز با توجه به گرمای هوا و تشکیل صفوف طولانی انتظار برای آنها مشکلاتی را ایجاد نموده است. بر این اساس به دادستان‌ عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شد که با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را ملزم نماید تا با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق، ادعاهای مطرح شده در این خصوص را بررسی کند.
    وی تأکید کرد: در صورتی که مشخص شود، سهمیه فعلی سوخت برای مصرف متداول و معمول مردم استان کافی نیست، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و دستگاه های متولی مکلف خواهند بود، ضمن اعلام مراتب به مرکز، موضوع افزایش سهمیه کارت های سوخت به لحاظ شرایط آب و هوایی استان را پیگیری کنند.
    رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی استان هرمزگان در جهت احقاق حقوق عامه و گره‌گشایی از مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، گفت: پیش از این نیز ۵ دستور ویژه قضایی برای جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر شده که تاکنون با همکاری خوب دولت و دستگاه‌های اجرایی اقدامات قابل توجهی در این خصوص صورت پذیرفته است. وی همچنین یادآور شد: معطلی مردم در هر جایی که اقدامات مجرمانه‌ای در جریان نباشد، پذیرفته نیست و باید برای وقت مردم که از شئون تکریم است، احترام قائل شد و به منظور جلوگیری از اتلاف آن برنامه‌ریزی کرد.
    متاسفانه معطلی مردم در جایگاه های سوخت در ماه‌های اخیر موجب نارضایتی شهروندان شد که امام جمعه بندرعباس و دستگاه قضایی به دفاع از حق مردم پرداختند که جای قدردانی دارد. اما کسانی که از مداخله دستگاه قضایی استان در موضوع صف های طولانی و قاچاق سوخت نگران و عصبانی هستند، بدانند که دستگاه قضایی مقتدرانه از حقوق مردم دفاع خواهد نمود و رسانه ها نیز از این اقدام دستگاه قضایی حمایت می کنند و کسانی که در بوجود آمدن نارضایتی مردم بدلیل اقدامات غیرکارشناسانه نقش داشته‌اند، بایستی پاسخگو باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.