حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3015 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • طلسم پیاده رو بلوار معلم با دستور شهردار بندرعباس شکست
    ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
    شناسه : 11555
    بازدید 1295
    7
    بازتاب گزارش های روزنامه دریا؛ دریانیوز// دستورشهردار بندرعباس برای پیاده‌روسازی در بلوار معلم بندرعباس باعث شد بالاخره طلسم پیاده رو در این بلوار شکسته شود و عابران و بخصوص دانش آموزان مدارس واقع در این بلوار می توانند امیدوار شوند که بزودی بتوانند از پیاده‌رو استاندارد برای رفت وآمد استفاده کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دستورشهردار بندرعباس برای پیاده‌روسازی در بلوار معلم بندرعباس باعث شد بالاخره طلسم پیاده رو در این بلوار شکسته شود و عابران و بخصوص دانش آموزان مدارس واقع در این بلوار می توانند امیدوار شوند که بزودی بتوانند از پیاده‌رو استاندارد برای رفت وآمد استفاده کنند.
    روز گذشته مهدی نوبانی شهردار بندرعباس که برای غبارروبی حرم مطهر امامزاده سیدمظفر علیه السلام در این مکان مقدس حضور یافته بود، با درخواست خبرنگار روزنامه دریا، با حضور در بلوار معلم بندرعباس از وضعیت نامناسب پیاده روهای این بلوار بازدید کرد وبه شهردار منطقه مربوطه دستور داد نسبت به پیاده روسازی استاندارد در بلوار معلم بندرعباس از همین امروز اقدام نماید.
    از سال گذشته تاکنون بارها گزارش هایی از وضعیت نامناسب پیاده رو بلوار معلم و بلوار وحدت در محله خواجه عطاء بندرعباس منتشر کردیم که سازندگان املاک، اقدام به تصرف بخش زیادی از پیاده روها کرده اند وبخشی از پیاده‌روها نیز خاکی است و عابران مجبورند برای رفت وآمد از خیابان استفاده کنند . در دو طرف نبش کوچه بهارستان ۱۱ بلوار معلم و خیابان روبرویش در چند نقطه بدلیل ساخت وساز ها وتخریب ساختمان ها، پیاده روها تصرف شده است و بخشی هم خاکی است و در بخشی دیگر خودرو گذاشته می شود و… که باعث شده دانش آموزان و عابران از خیابان بجای پیاده رو استفاده کنند و تصادفات منجر به فوت هم ساکنان عنوان می کنند، در ماه‌های گذشته بوقوع پیوسته است. در بلوار وحدت نیز آسمانخراشی از چند سال قبل در حال احداث می باشد که پیاده رو را تصرف کرده است.
    البته در ماه‌های اخیر نیز بارها گزارش هایی را از وضعیت پیاده روهای شهر بندرعباس منتشر کرده ایم که بخشی توسط بساز بفروش ها تصرف شده اند و بخشی دیگر توسط صنوف مزاحم از جمله تعمیرگاه های خودرو و تزئینات خودرویی ها و… تصرف شده اند و بخشی از پیاده روها نیز خاکی و برخی نیز سنگفرش و موزائیک شان شکسته شده است. شهردار بندرعباس البته مدتی قبل خبر از انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر داد و استاندار هرمزگان نیز بر خروج صنوف مزاحم به خارج از شهر در یکی از جلسات تاکید کرد که امید می رود این مهم بزودی محقق شود.
    در بازدید روزگذشته که شهردار منطقه نیز حضور یافت، ایشان نیز از پیگیری قضایی برای رفع تصرف پیاده رو در بلوار وحدت و دستور فرماندار بندرعباس برای پرکردن حفاری زیادی که در نبش کوچه بهارستان ۱۱ بلوار معلم برای احداث مجتمعی انجام و رها شده است، خبر داد.
    متاسفانه تصرف پیاده روها توسط بساز بفروش ها، صنوف مزاحم و… باعث شده است که عابران از خیابان برای  رفت و آمدشان استفاده کنند و گاهی در تصادفات و…، برخی از عابران مجروح و مصدوم شده و یا جان شان را از دست می دهند. شهرداری بندرعباس البته در هفته های اخیر استانداردسازی پیاده رو در مناطق مختلف شهر از جمله دوراهی ایسینی و… را آغاز کرده است و شهردار بندرعباس البته دو ماه قبل در گفتگویی که داشتیم، از استانداردسازی پیاده روها در چهار منطقه شهرداری و محلات خبر داده بود که به وعده شان از چندهفته قبل عمل کردند و انتظار می رود تا پایان سال چهره پیاده روهای شهر تغییر کند. ضرورت دارد صنوف مزاحم نیز زودتر به خارج از شهر منتقل شوند تا از تصرف پیاده روها و ترافیک و… کاسته شده و افزایش رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.