حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شورای شهر پُز دفاع از مردم را ندهد
    ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
    شناسه : 10458
    بازدید 1173
    6
    دریانیوز// مخالفت اعضای شورا با افزایش غیرمنطقی کرایه سرویس مدارس را شورای شهر بندرعباس به عنوان اقدام شان در جلسه چهارشنبه شب گذشته 29 شهریور در بوق و کرنا کرده اند و به این موضوع فکر نکردند که جلسه ای که در آخرین روز کاری شهریور و آن هم شبش گرفته اند، چه تاثیر مثبتی بر والدین وشرکت های سرویس مدرسه دارد؟
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مخالفت اعضای شورا با افزایش غیرمنطقی کرایه سرویس مدارس را شورای شهر بندرعباس به عنوان اقدام شان در جلسه چهارشنبه شب گذشته ۲۹ شهریور در بوق و کرنا کرده اند و به این موضوع فکر نکردند که جلسه ای که در آخرین روز کاری شهریور و آن هم شبش گرفته اند، چه تاثیر مثبتی بر والدین وشرکت های سرویس مدرسه دارد؟

    درحالی مهرماه آغاز شد که بسیاری از والدین هنوز نتوانستند سرویس مدرسه برای فرزندان دانش آموزشان بگیرند و سناریوی سال گذشته در حوزه سرویس مدارس تکرار شد. شورای شهر باری دیگر مصوبه قبلی اش در خرداد ماه امسال با ۶۰درصد افزایش را در شب ۲۹ شهریور تصویب کرده است و احتمالا مهرماه هم ابلاغ شود و آیا شورای شهر به این موضوع فکر نکرد که زمان تصویب ابلاغ این مصوبه دیر است؟ درحالی که انتظار می رفت شورای شهر اگر واقعا مدافع حقوق مردم است، در تابستان بایستی پیگیری می کرد تا تیرماه حداکثر نیمه مرداد ماه نرخ سرویس مدارس تعیین تکلیف می شد و حداکثر اواسط مردادماه تا شهریورماه والدین با شرکت های سرویس مدارس قرارداد می بستند وبرای مهرماه دغدغه سرویس مدرسه نداشتند. مسئولان اعلام کرده اند که در بندرعباس ۱۲۰۰سرویس مدرسه نیاز است که هنوز این تعداد تامین نشده و شاید یکی از دلایلش هم عدم تصویب و ابلاغ نرخنامه است تا رانندگان بتوانند برای ثبت نام در شرکت های سرویس مدارس تصمیم گیری کنند.

    از طرفی دیگر شورای شهر مدعی مدافع حقوق شهروندان بایستی از وضعیت سرویس مدارس و مشکلات والدین دانش آموزان در سال گذشته عبرت می گرفت و امسال تدابیری می اندیشیدند تا آن سناریو تکرار نشود، اما به جنگ و دعواهای بی فایده پرداختند و جلسات شورا را از رسمیت انداختند و حق شهروندان را ضایع کردند و در آخرین روز کاری شهریورماه برای نرخ سرویس مدارس شبانه تصمیم بسیار دیرهنگام گرفتند. برای اینکه وضعیت سرویس مدارس و مشکلات والدین را بهتر بدانند،شورا بروند جلوی مدارس و از والدین بپرسند چه تعداد وبا چه نرخ هایی و از کجا سرویس مدرسه گرفته اند وبعد بروند به هفت شرکت سرویس مدرسه و ببینند چه تعداد سرویس وبرای کدام مسیرها و مدارس دارند و ساعاتی را آنجا بنشینند تا والدینی را که به شرکت ها می آیند ویا تماس می گیرند و موفق به انعقاد قرارداد نمی شوند را نظاره کنند.

    البته این آمد ورفت والدین وتماس ها بایستی در مرداد وشهریور اتفاق می افتاد ونه مهرماه. شورای شهر لطفا بجای پز دفاع از مردم دادن در آخرین روز کاری شهریور که هیچ خروجی مثبتی ندارد، بروید واز نزدیک وضعیت سرویس مدارس و مشکلات والدین و شرکت ها و سرویس مدارس را ببیند ودر جلسات شورا مصوباتی هرچند دیرهنگام برای رفع این مشکلات داشته باشید تا مدافع حقوق مردم بودن را به اثبات برسانید. با این شرایط بسیاری از والدین مجبورند خودشان فرزندان شان را به مدرسه ببرند و ترافیک چندبرابر افزایش می یابد که مقصر این وضعیت هم متولیان سرویس مدارس هستند و متاسفانه هیچ مسئولی هم خود را در این خصوص پاسخگو نمی داند. با این ضعف مدیریت انتظار نمی رود که مشکل سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید هم برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.