حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شورای شهر و سکوت مسئولین
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
    شناسه : 9782
    بازدید 1274
    7
    دریانیوز// شوراي شهر بندرعباس در دوره ششم را بايد پرحاشيه ترين دوره شوراهاي بندرعباس ناميد، شورايي كه از جواناني با انگيزه تشكيل شده بود كه در صورت صرف انرژي خود براي پيشبرد امور شهر بندرعباس مي توانستند طرحي نو در اندازند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شوراي شهر بندرعباس در دوره ششم را بايد پرحاشيه ترين دوره شوراهاي بندرعباس ناميد، شورايي كه از جواناني با انگيزه تشكيل شده بود كه در صورت صرف انرژي خود براي پيشبرد امور شهر بندرعباس مي توانستند طرحي نو در اندازند.

    خامي و ناپختگي اعضاي جوان اين شورا باعث شد تا خيلي زود سياسيون پشت پرده عنان اعضاي شورا را در دست گرفته و با تحريك حس قدرت طلبي و شهوت ديده شدن، شوراي شهر بندرعباس را به دو شقه تبديل نمايند. اكثريت پيروز شوراي بندرعباس كه دوسال تمام مناصب و كميسيون هاي تخصصي شورا را بر عهده داشتند، با خروج از قبل برنامه ريزي شده رئیس سابق شورا بعنوان محور اصلي درگيري با گروه اقليت، دچار فروپاشي شده و حالا ديگر به اقليت شورا مبدل شده اند.اقليتي كه حاضر به انتقال قدرت در شورا نيستند و آخرين نفس هاي خود را براي حفظ سمت ها و كميسيون هاي شورا مي كشد.

    اقلیتی که حالا حاضر است زير ميز بازي بزند تا جايگاه خود را حفظ نمايد.در هر صورت بازنده اصلي اين قمار بي حاصل شوراي شهر، مردم بندرعباس خواهند بود. اينجاست كه نقش دستگاه هاي حاكميتي ناظر بر شوراي شهر پررنگ تر مي شود. قانون همیشه راه حلی برای حل این قبیل مشکلات پیش روی مسئولین امر نهاده است و آن هم برگزاری جلسه فوق العاده توسط فرماندار است. پس از اين همه حواشي هنوز مشخص نيست فرمانداري بندرعباس در كجاي اين قصه پرغصه قرار گرفته و علي رغم نقش موثري كه در قانون به فرمانداري داده شده، چرا فرمانداري بندرعباس اقدامي براي احقاق حقوق از دست رفته شهروندان بندرعباسي انجام نمي دهد؟ هنر فرمانداران اين است كه در مواقع بحران با استفاده از ابزار حاكميتي بتوانند چالش ها را مرتفع نمایند.

    لذا توقع عموم مردم اقدام فوری و پیشگیرانه فرمانداری است و اگر فرمانداری به موقع وارد عمل می شد، خیلی زودتر از اینها از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می شد. امیدواریم بزودی شاهد اقدام جدی تر فرمانداری بندرعباس در انجام وظایف قانونی و تذکر به اعضا و اقدامات خلاف شان و جایگاه اعضای شورا باشیم. شاید یکبار اقدام جدی و قاطع فرمانداری برای همیشه اختلاف و کارشکنی را از چهره شهر بزداید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.